Flot arbejde
Hvad hedder den på latinsk?
Er ikke så meget til salgsnavne
Glæder mig i øvrigt over din flotte PE på samtlige Acropora
Mvh
Peder

Tror altid denne art har heddet tort. Acropora Tortuosa er artenpederrevnørd skrev: lør 28. mar 2026 19:24 Sindssyg smuk Carsten
Flot arbejde
Hvad hedder den på latinsk?
Er ikke så meget til salgsnavne
Glæder mig i øvrigt over din flotte PE på samtlige Acropora
Mvh
Peder

Jeg skal nok lave en til Facebook senere, ellers kun billeder

Kan vi nemt finde ud af Peder.

Tusind tak Tonning

Jeg oplevede det samme med mine to maxspect cloud… det er ikke i orden!Seniorreefer skrev: tirs 31. mar 2026 11:42 Et godt råd til alle
Hold jer væk fra Maxspect ,når du har sps
Fandt årsagen til mine forhøjede tungmetallerimage.jpg
Man burde dælme kunne drage dem til ansvar. 1 måned siden sidste gennemgang af mine pumper
Har tungmetaller i de sidste icp og kunne ikke finde årsagen 100% da den ikke så på nogen måde skadet ud, som den anden pumpe jeg har
Nu bliver min icp-ms endnu mere vigtigt , da jeg har medie på til at fjerne det

Det er virkelig en dårlig kvalitet maxspect laver deres hobby pumper. Den har bare et perfekt flow til SPS.Thomas fra Stockholm skrev: tirs 31. mar 2026 15:12 Jeg har tidligere (første gang jeg hælde i en foderautomat) brugt Triton DETOX.
Enig i at Maxspect næsten er lige så ringe som RedSea...

Vi bliver aldrig uenige i at Gyro-pumper er fantastiske til SPS, men min lokale dealer og jeg har kigget på en Orbit 4 og kan ikke se nogen større forskel i kvaliteten, ja ud over APPen til AI, ja og prisen…Seniorreefer skrev: tirs 31. mar 2026 15:17Det er virkelig en dårlig kvalitet maxspect laver deres hobby pumper. Den har bare et perfekt flow til SPS.Thomas fra Stockholm skrev: tirs 31. mar 2026 15:12 Jeg har tidligere (første gang jeg hælde i en foderautomat) brugt Triton DETOX.
Enig i at Maxspect næsten er lige så ringe som RedSea...
Har du nogle erfaringer med AI Orbit 2/4 pumperne
Ang. Triton viste jeg ikke den kunne bruges til tungmetaller, men godt at vide![]()

Tusind tak MikasMikas skrev: tirs 31. mar 2026 19:05 Hvis du søger på ai orbit cleaning på YouTube så tror jeg slet ikke basen er ens med de Maxspect .
Jeg tror den der magnet du viser er lukket inde på orbit.
Jeg er ikke stødt på den i hvert fald og de viser heller ikke man skal rense der inde på deres video?