Log:
Focustronic fejl:
Min Alkatronic tester lavede ud af ingenting, lige pludselig en fejl.
Jeg forklarede:
da min Apex underrettede mig om problemet, var det første jeg gjorde at kalibrere den. Under kalibreringen var vandprøven 59 ml. Jeg gemte det og lavede en nøjagtighedstest, og den viste samme værdi. Den burde være 50 ml. Jeg gjorde det 3 gange, og så gav jeg op.
Den tilføjede stadig 70 ml for at starte en
test. Det mærkelige problem her. Hvorfor begyndte den at bruge 70 ml før reagens?
Pludselig sluttede det, uden at jeg gjorde noget. Det er mærkeligt. Se på billedet

- Errorending
Her er fejlen som Apex alarmere mig om, som gjorde jeg fik et dyk til 7,4 Dkh.

- Alarm
Erik Tang skrev til mig i tråden:
Eric Tang / Admin /Group expert in Engineering
the 60ml in the beaker is due to the extra volume added by the stirrer and ph probe. also the beaker is not as accurate as the cylinders and why we have the
test accuracy as confirmation. not the beaker
Dette virkede som et standard svar

uden at forholde sig til problemstillingen
En konto af Ukendt skrev:
XXXXXXXXX will sort you out, it’s actually the pump head, it needs cleaned, they arrive with too much oil
Vi skal være fin mekaniker også
Jeg har ikke hørt om denne fejl før, især da den ene af min maskiner er næsten 3 år gammel.
En har skrevet det var en opdaterings fejl i deres firmware, men firmaet ikke ville stå ved det. Gud hvor jeg bliver træt af produkter, som ikke lever op til deres påståede evner. Marketing når det er bedst
Det er svært at passe sit rev med truede dyrearter, når de værktøjer man kan anvende ikke lever op til det lovede
next time it happens try pressing “reset pump calibration” and try again. I found my alkatronic to be very ‘glitchy’ lately. After several attempts it finally put in the correct volume of water. Strange that none of the Focustronic staff admit this is a firmware issue- found their customer service to be pretty bad.
Fodretid