Spændende koral som jeg ikke har givet navn endnu.
Den får lige sollyset

Tror jeg skal have Jan på banen. Synes ikke lyset er godt endnu

Dine koraller er glade for lysetSeniorreefer skrev: lør 3. jan 2026 20:26Tror jeg skal have Jan på banen. Synes ikke lyset er godt endnu

Ja, men ikke til fotograferingpederrevnørd skrev: lør 3. jan 2026 20:40Dine koraller er glade for lysetSeniorreefer skrev: lør 3. jan 2026 20:26Tror jeg skal have Jan på banen. Synes ikke lyset er godt endnu![]()

Hej Peder.pederrevnørd skrev: ons 7. jan 2026 11:27 Hej igen Carsten
Den Apex computer du har, er den pengene værd ?
Og i givet fald hvor har du købt den ?
Mvh
Peder

Hej CarstenSeniorreefer skrev: ons 7. jan 2026 11:55pederrevnørd skrev: ons 7. jan 2026 11:27 Hej igen Carsten
Mvh
Peder
Hej Peder.
Ja bestemt en god computer. Jeg er dog blevet lidt modstander af US produkter efter trumps håndtering af verden.
Købte den i 2019 hos Henrik i Oceanreef , før Anders tog over

Jeg har også Apex på + en GHL, som jeg nok ville kigge mere efter i dag. Undgår også US produkter af samme grund som @Seniorreefer og så har vi lige på computerdelen et glimrende alternativ i GHL.Seniorreefer skrev: ons 7. jan 2026 11:55Hej Peder.pederrevnørd skrev: ons 7. jan 2026 11:27 Hej igen Carsten
Mvh
Peder
Ja bestemt en god computer. Jeg er dog blevet lidt modstander af US produkter efter trumps håndtering af verden.
Købte den i 2019 hos Henrik i Oceanreef , før Anders tog over
A3 modellen bryder jeg mig ikke om. De har fjernet det vigtigste og skal købes som ekstra tilbehør. De er lidt smarte