Nyt forum til vores svenske søsterside :-)

Forum hvor vores søsterside i det svenske, kan dele artikler og tråde fra deres website.
Besvar
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions: 59
21
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Nyt forum til vores svenske søsterside :-)

Indlæg af Engelquist »

I dette forum vil saltvattensguiden dele interessante artikler/tråde fra deres svenske side.
Vi vil få tilsvarende mulighed, på saltvattensguiden.se.

Dette er for at skabe trafik over sundet, til vores websites og derved dele viden og erfaring for vores fælles passion...
4 Billede
Bo Engelquist Christiansen
Min akvarietråd: https://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=98413
Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions: 200
11
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Nyt forum til vores svenske søsterside :-)

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

God Jul og godt Nytår til jer alle!

Enligt overenkommelse med forummet kommer jeg initialt at lægge op lidt tekst fra "vores side" saltvattensguiden.se en eller to gange hver måned. Det for at drive lidt trafik begge veje, "vi", er dog ikke lige hurtige som i er, i ved konsensus...

I December slap vi vores andet nyhedsbrev for 2025, i stortiden kom den hver måned, men da dette jo er idielt skal man have tiden også.
Saltvattensbladet nr.2 2025 (2).pdf
(5 MiB) Downloadet 11 gange
Artiklen jeg bidrog med, samt flere billeder findes her; https://saltvattensguiden.se/articles.h ... aroc-r152/

En af mine personlige venner, min navnebror Thomas har efter 10 år anerkendt at han aldrig bliver 100% tilfreds med akvariet, og målet var at lave en tråd på forummet, når han var 100% tilfreds, den vil jeg slå et slag for, da det er et imponerende projekt. Jeg er ekstrem misundelig på hans sump"rum", som jeg kalder bedst i verden!
https://saltvattensguiden.se/topic/6854 ... ent-714748
3 Billede
Anders månsson
Rev haj
Rev haj
Reactions: 66
21
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af Anders månsson »

thomas er meningen at man skal registere sig? kunne man tænke sig at man kunne slå de to forummer sammen? Jeg ved ikke hvormange aktive brugere der er på det svenske forum...
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions: 59
21
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Indlæg af Engelquist »

Anders månsson skrev: tirs 30. dec 2025 07:59 thomas er meningen at man skal registere sig? kunne man tænke sig at man kunne slå de to forummer sammen? Jeg ved ikke hvormange aktive brugere der er på det svenske forum...
Forummerne skal ikke sammenlægges!
Dette her er blot for at dele lidt aktiviteter på tværs af sundet :-)
Du er da også velkommen til at registrere dig på saltvattensguiden.se- det ene udelukker jo ikke det andet ;-)
Bo Engelquist Christiansen
Min akvarietråd: https://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=98413
Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions: 200
11
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

Nej, ingen planer, tanker eller samtaler om at sammenlægge siderne :)

@Anders, vil du kommenterer så skal du registrerer dig.

Siderne er meget forskellige i grunden, den Svenske en del størrer, vi har pt rundt 170 medlemmer som støtter os med mindst SEK 100,- per år. Det koster at drive en hjemmeside. "Vi" har næsten 6000 medlemmer.
Støtter man siden får man adgang til køb og sælg, og det er stadig det siden bruges mest til desværre.

På den Svenske side hedder jeg Thomas_Salt, og jeg er med i styrelsen, ansvarig for vores medlemmer.
2 Billede
Besvar

Tilbage til "Nyt fra Saltvattensguiden.se"