Alkatronic Luer lock

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Seniorreefer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
2
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 1992
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Alkatronic Luer lock

Indlæg af Seniorreefer »

Hej.

Er der nogen her som ved noget omkring luer forbindelserne på en Alkatronic. Leder efter dem som skal sættes på slangerne og evt gennemføreinger

Skal passe til 1,6mm slange og 3,2
image.jpg
Hvis i kan bekræfte det er de rigtige vil jeg købe dem
Måske @Thomas fra Stockholm
Mvh
Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
11
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Alkatronic Luer lock

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

Har ikke haft Alkatronic i mange år, men skriv en mail til deres support.

Har dog bestemt mig for en Essential.
Seniorreefer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
2
Kontakt:

Indlæg af Seniorreefer »

Thomas fra Stockholm skrev: man 28. apr 2025 20:11 Har ikke haft Alkatronic i mange år, men skriv en mail til deres support.

Jeg har besluttet lige at slå kold vand i blodet. Vil lige høre nogle flere review inden jeg springer på den🫣
Det er immer væk €1499 (~12000 DKK) for maskinen+ væsker + reservedele (sliddele). Med erfaring og omtale fra den første Mastertronic , er det hvis en god ide😜
ttkthomsen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 4600 Køge
Geografisk sted: Strøby egede

Indlæg af ttkthomsen »

Seniorreefer skrev: man 28. apr 2025 20:22
Thomas fra Stockholm skrev: man 28. apr 2025 20:11 Har ikke haft Alkatronic i mange år, men skriv en mail til deres support.

Jeg har besluttet lige at slå kold vand i blodet. Vil lige høre nogle flere review inden jeg springer på den🫣
Det er immer væk €1499 (~12000 DKK) for maskinen+ væsker + reservedele (sliddele). Med erfaring og omtale fra den første Mastertronic , er det hvis en god ide😜
Ja det bliver spændende hvornår de første rigtig reviews kommer på youtube af nogen som har brugt dem lidt længere tid. Er godt nok også fristed af Essential.

Carsten med din erfaring fra master tronic ville du så turde hoppe på essential?
Seniorreefer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
2
Kontakt:

Indlæg af Seniorreefer »

ttkthomsen skrev: tirs 29. apr 2025 12:29
Seniorreefer skrev: man 28. apr 2025 20:22

Ja det bliver spændende hvornår de første rigtig reviews kommer på youtube af nogen som har brugt dem lidt længere tid. Er godt nok også fristed af Essential.

Carsten med din erfaring fra master tronic ville du så turde hoppe på essential?
Efter jeg talte med Reddie Redwood pr. Telefon i sin tid, blev jeg overbevist om Roman har lært af sine fejl fra den forrige (reefbot kopi😜) Reddie fortalte mig denne udgave her som er på markedet nu, skulle fjerne alle bruger fejl muligheder, samt deres egne væsker, som jeg bla. Beklagede mig over. Han fortalte mig også åben omkring deres problem med den nye dråbetæller, som skulle være løst, samt KUN 3 reservedele som skal vedligeholdes.

Så personligt tør jeg godt, men en dyr løsning for at kunne teste po4 osv

Skal bare lige høre andre omkring den og deres erfaringer før en pensionist som jeg bruger så mange penge på en maskine
Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
11
Postnummer: Ikke angivet

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

Jeg har set en del YouTube nu og ja det virker som om Jonas har indset en del af hans fejl, og i et interview med Eric Tang medgav han at Mastertronic mest er til eksperter da den konstant skal kalibreres, rengøres og dele skal byttes for ofte. Ja, og så tager en test meget lang tid grundet rengøring osv.
Han siger at de har lært sig af deres fejl og har ændret maskinen fra grunden.

Jeg har bestemt mig, og det er bare et tidspunkt om hvornår jeg trykker på bestil knappen.
Kommer bytte job, så jeg nu skal rejse i hele Norden igen, så automatisering er et nøgleord om jeg skal kunne presse systemet som jeg vil.
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"