Nej, så er nemt at flytte. Systemet bliver koblet på det gamle system(deler hardware, dosering osv) senere og koral fragmenter bliver flyttet fra det gamle til det nye.
Skal nok lave opfølgninger i min tråd senere

Nej, så er nemt at flytte. Systemet bliver koblet på det gamle system(deler hardware, dosering osv) senere og koral fragmenter bliver flyttet fra det gamle til det nye.

1

1

Ja, du er så heldig at sektionen kan tages ud og erstattes af en roller. Jeg tror Carsten nævnte han får roller originale hjem til den næste gang. Overvejer lidt selv at smide en roller i, også reef factor m

Det er altid inspirerende, når der kommer nye produkter, og det er fantastisk at være en del af et fællesskab her på SF, hvor vi kan dele erfaringer. Jeg har gjort mig mange erfaringer gennem tiden – både gode og mindre gode. Jeg må indrømme, at mine forventninger ofte ikke helt stemmer overens med virkeligheden, hvilket er ærgerligt. Produkterne kunne sikkert blive modtaget endnu bedre, hvis forventningerne var mere afstemte fra starten. Jeg glæder mig til at høre jeres erfaringer med dette produkt! Og naturligvis følger jeg spændt din rejse [smention u=8837]Seniorreefer[/smention] med dit nye setup, der indebærer mange spændende valg – fra én af vores mest erfarne og dygtige reefere.Seniorreefer skrev: lør 5. apr 2025 09:27 Så kom dagen til ny investering til det fremtidige setups. Mastertronic Essential ( den gamle model var kun en udgifstbombe) og en kopi af reefbot, som også var en dårlig løsning.
IMG_5054.jpeg
Så Decocean. Kan du så få den på din webshop
Jeg talte med Reddie Redwood for knap et år siden, hvor han netop fortalte mig om de problemer der har været med deres dråbetæller. Denne model har fået reduceret brugerfejl, og kun 3 dele skal vedligeholds på den.
https://www.youtube.com/watch?v=jelhzNx ... OCUSTRONIC

Langsomt. Mangler tiden pt, men har flyttet den ud som rumdeler. Dobbelt så mange koraller fik jeg at vide.
2

3

Jeg håber lidt på det, men 2 sjæle samme tanke, så er jeg ikke helt gal på denEuphylliaKing skrev: tors 10. apr 2025 18:59 De akustikpaneler bliver du glad for, dem bruger jeg også. De tager mere støj en man lige regner medmine vender endda på samme måde
![]()

Det bliver simpelthen det mest fantastiske sted at opholde sig! Det er virkelig fedt med de mange skabe, som man bare aldrig kan få nok af, især når udstyr og teknik – ikke mindst slanger og kabler – begynder at fylde godt op. Lige nu er der totalt kaos i værkstedet hos mig. Jeg har ingen skabe og ingen plads ved sumpen -suk!Seniorreefer skrev: fre 11. apr 2025 18:08 Hold da op det er kram. Det vejede vildt meget og vi var 5 mand til at løfte det på plads
Kostede lige en omgang pizza og øl til de gode naboer
Så nu er det bare med at får lavet restenIMG_5082.jpegIMG_5083.jpegIMG_5084.jpeg