Casper M skrev: ons 12. feb 2025 21:16
Nu har vi alle haft pumperne i lidt tid så det kunne være spændende at høre jeres erfaringer? Jeg er forsat glade for mine og der har ikke været problemer
Som det første er jeg også meget overrasket over deres flow. Jeg bruger mine som ekstra flow, med puls og er meget lydløse, og bestemt glade for dem. Især deres pris er tiltalende.
Dermed sagt, er der også irriterende elementer ved dem.
Rensnings processen er en "pain in the ass", når Wet side skal tage ud og sættes i igen. Man, kan trække den ud af gummiholderen, men for mig ender det simpelthen med, at tage det hele ud, og den sidder ufatteligt godt fast. Min bekymring med gummiet, er jeg allerede mærker noget stivhed på fødderne/Suge kopperne, som gør på sigt muligt at de slipper grebet. (
Der vinder Vortech med deres Wet side kampen 
)
Af andre emner som ses på pumpen, er det enorme slid (Billig Plastic) som ses på propellerne allerede efter måneder, men håber de på sigt giver mulighed for at købe nye Wetside.
Generelt synes jeg den er en udmærket pumpe til små penge, og set i forhold til en High Tech dyr Ecotech Vortech pumpe.
Hvis de begynder at lancere reservedele, såsom wetside, er det en stor konkurrent til deres Far

fra Ecotech