Jeg har med stor misundelse set, hvordan I sjællændere/københavnere kan holde hyggelige nørdemøder med snak, bytte koraller mv. Her på hovedlandet er vi mere isoleret desværre, og vi har langt til butikkerne.
Som konsekvens heraf og som følge af et inspirerende besøg hos Seniorreefer, vil jeg hermed tage initiativ til at invitere til et arrangement her i Vestjylland. Jeg forestiller mig engang i maj. Så lægger jeg gerne hus til og byder på godt til maven.
Jeg har plads til ca 10 - 12. Hvis der er stemning for det, spiller jeg ud med dato
Kom frisk.
Kan også træffes på 30502526
Fragmentbyttemøde?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 6950
Fragmentbyttemøde?
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 6
- Postnummer: 4920 Søllested
- Saltvand siden?: 2020
- Geografisk sted: Lolland
- Kontakt:
Re: Fragmentbyttemøde?
Tja… så skulle du bare bo på Lolland. For der er det meget ensomt når man har saltvand og der langt til det hele både til forretningerne og dem som holder møder osv. meeen held og Lykke med dit møde, jeg håber virkelig det lykkedes
- Holst
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6800 Varde
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Varde
Har intet at bytte med, men en kop kaffe er altid hyggelig
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 6
- Postnummer: 6400 Sønderborg
- Saltvand siden?: 2018
Hej Jerslev, jeg har fragmeet i 6300 Gråsten d. 3/5, der er du osse meget velkommen. Hvis du kan styre uden om den dag til dit eget ville det være fint! Der er knap 30 tilmeldte til mit, med et max på 40 personer