Efter min dårlige oplevelse med Maxspect Gyre 330, hvor rotorerne satte sig fast med et par ugers mellemrum- besluttede jeg at købe et par brugte Tunze Turbelle 6105 og der er virkelig spark på!
Foreløbigt er de bare tilsluttet og indstillet så de ikke skyller vand ud over bølgebryderne - men jeg har bestilt et par kabler så de kan tilsluttes min GHL Profilux 4, så der kan leges med alverdens bølge- og tidevandsindstillinger
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
Engelquist skrev: tors 13. feb 2025 16:28
Efter min dårlige oplevelse med Maxspect Gyre 330, hvor rotorerne satte sig fast med et par ugers mellemrum- besluttede jeg at købe et par brugte Tunze Turbelle 6105 og der er virkelig spark på!
Foreløbigt er de bare tilsluttet og indstillet så de ikke skyller vand ud over bølgebryderne - men jeg har bestilt et par kabler så de kan tilsluttes min GHL Profilux 4, så der kan leges med alverdens bølge- og tidevandsindstillinger
Fedt Bo, bliver spændende at se hvor nemt det bliver at programmer fra ghl’en.
ViggoN skrev: fre 14. feb 2025 11:57
Hvad har du så gjort med dine maxspect?! Jeg kunne da godt være interesseret i dem hvis du vil sælge dem?
De er lige til skraldespanden- plastikken på rotorerne er skrakkeleret og hævet op- og motorerne er brændt af tror jeg…
Haha jeg overtager da gerne og ser og jeg kan fixe dem:)
Foreløbig går jeg og overvejer at oprette en sag hos Maxspect- for de er jo stadig inden for garantien…
Det kan jeg godt forstå, hvis der garanti på kan du så ikke aflevere dem retur der hvor du har købt den?
Nå ja Da jeg havde problemer med men min maxspect razor oprettede jeg en sag på https://support.aquarioom.com/en/user som vist af dem som tager sig af maxspect service i Europa, de var klasse, man skal oprette en bruger og så reklamere, lige ud af landevejen.
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
Aner det ikke. Giv et seriøst bud. To pumper, controller samt ekstra pakninger. Der mangler en flowdirector, som kan tilkøbes hos de ocean: Nazpect fyre accessory set 350 til 135 kr
Pumperne har vel kørt i 1,5 år og er pakket ned i original kasse
Ved interesse pb
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo