Korallerne som jeg fik leveret i februar, begynder nu at vise sine farver og vækst.
Samme med Koral fra Erik
Hej Erik.
Det kommer jo til at passe perfekt med Bo's Chilli gryde, du kan begynde at samle falmingokasserSeniorreefer skrev: tirs 10. dec 2024 12:19 Log.
Så er tiden kommet til at reducere alle mine koraller. Fik købt en bulk pakke og masser af lim.
Håber det går bedre end da jeg skulle klippe en carduus ned.
IMG_4584.jpeg
Nu må vi se. Har prøvet 4 forskellige 1 døde i mit karantæne akvarie 70l akvarie med mp40 - overkill måskettkthomsen skrev: tirs 10. dec 2024 13:06Det kommer jo til at passe perfekt med Bo's Chilli gryde, du kan begynde at samle falmingokasserSeniorreefer skrev: tirs 10. dec 2024 12:19 Log.
Så er tiden kommet til at reducere alle mine koraller. Fik købt en bulk pakke og masser af lim.
IMG_4584.jpeg![]()
Carduus (specielt mr pacman) er bare en åndssvag koral at fragge.Seniorreefer skrev: tirs 10. dec 2024 12:19 Log.
IMG_4584.jpeg
Jeg har ikke set en eneste af dem/det siden.ttkthomsen skrev: ons 11. dec 2024 22:13 Hvad er status på de der Black bugs er de væk igen? Og lykkedes det dig at redde et lille stykke af den acropora der smed vævet, med havde enkelte steder med liv?
Jo der er en som kan hjælpe. Ellers min søster, men havde håbet på jeg kunne lave det fuld automatisk.ttkthomsen skrev: man 30. dec 2024 13:05 Godt nytår til dig også. Lyder lækkert med Philippinerne, har du ikke en salt buddy i nærheden der kunne tjekker op en gang om ugen mens du er væk?
Hvordan går det med det nye reef er det på vej?
Ja i er rigtig gode til detcrazy seahorse skrev: man 30. dec 2024 19:51 Her hos os i det nordsjællandske, tjekker vi op på hinandens akvarier når vi holder ferie.
Jeg fodrer og fylder Ro vand på på et akvarie. Et andet er jeg standby på, hvis der opstår problemer. Og i mit eget, bliver der fodret og fyldt Ro vand og sporstoffer på og der er lige et øje på, om kalkreaktoren kører som den skal.
Vi hjælper hinanden.