All for reef

Her kan man stille spørgsmål til Tropic Marin.
Besvar
Jerslev
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 6950

All for reef

Indlæg af Jerslev »

Er der problemer med levering? Det er pt nærmest umuligt at finde det i forretningerne
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
SamuelChristensen
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
8
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2017

Re: All for reef

Indlæg af SamuelChristensen »

Nej, absolut ikke. :)
Det er træls du ikke kan finde det og potentielt snart har kritisk brug for det.
Jeg kan opfordre til at købe fra Tyskland, Whitecorals har hurtig levering.

Jeg kan lige bruge muligheden til at klargøre to ting.

All-For-Reef og Tropic Marin salt og produkter skal købes hjem af butikkerne, for så at sælge det videre til brugerne. Hvis I ønsker det tilgængeligt i DK, så bed butikkerne om at købe det hjem.
Tropeland indkøbte tidligere i år/sidste år på min opfordring, jeg ved ikke om han har mere på hylderne. :)
Oceanreef har også været flittige med indkøb af TM.

Derudover, så er der flere der tror/håber at jeg kan sælge dem noget (gerne ekstra billigt)
Det kan jeg ikke, jeg er ikke en butik.
Jeg er blevet kontaktet mange gange, og der har endda været folk som fortæller andre at jeg gør det :rolleyes:
Rygtespredning er en reel ting i hobbyen...
Tropic Marins danske repræsentant.
charlie saltvand
Rev haj
Rev haj
Reactions:
11
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Indlæg af charlie saltvand »

Tak for dén opklaring Samuel 👍🏼👍🏼👍🏼

Det med rygtespredning, det kan jeg i den grad skrive under på…. Det er da helt vildt….
Tænk hvis vi ALLE kunne vidensdele og fordomsfrit på et reelt grundlag tilegne os og dele viden, uden at der er skjulte dagsordner indblandet (læs rygter om denne og denne og i den grad penge)…… fuck det ville være befriende 🤩
God weekend alle 🤘🏼
Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Seniorreefer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
2
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 1992
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Indlæg af Seniorreefer »

Nogle gange er det også trusler og vold involveret. Sindsyg hobby😱
Jerslev
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 6950

Indlæg af Jerslev »

Takker. Ocean Reef er pt lukket, Decocean: her har jeg ventet i 14 dage på ordren.
Tropeland har det ikke, hvorimod Saltvandsspecialen siger, han får dem hjem “sidst på ugen”
Det er lidt kritisk, når man ikke kan få det, Så er Balling mere sikkert.
Men jeg bestiller fra Tyskland, så misser de danske forhandlere endnu en ordre
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
SamuelChristensen
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
8

Jerslev skrev: fre 1. nov 2024 17:10 Takker. Ocean Reef er pt lukket, Decocean: her har jeg ventet i 14 dage på ordren.
Tropeland har det ikke, hvorimod Saltvandsspecialen siger, han får dem hjem “sidst på ugen”
Ja, det er kritisk. Jeg vil mega gerne have at flere danske butikker førte det fra hylderne - det ville også gøre mit job lettere. Der er altså et marked at fylde ud på det punkt her, og det er et mega godt produkt til både nye og erfarne saltvandsholdere.
Jeg ved ikke hvordan jeg hjælper med at få flere butikker til at føre det, jeg tager gerne imod forslag. :)
Seniorreefer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
2
Kontakt:

Indlæg af Seniorreefer »

SamuelChristensen skrev: fre 1. nov 2024 17:38
Jerslev skrev: fre 1. nov 2024 17:10 Takker. Ocean Reef er pt lukket, Decocean: her har jeg ventet i 14 dage på ordren.
Ja, det er kritisk. Jeg vil mega gerne have at flere danske butikker førte det fra hylderne - det ville også gøre mit job lettere. Der er altså et marked at fylde ud på det punkt her, og det er et mega godt produkt til både nye og erfarne saltvandsholdere.
Jeg ved ikke hvordan jeg hjælper med at få flere butikker til at føre det, jeg tager gerne imod forslag. :)
Hvis du spørger forhandlerne (i mit tilfælde salt) er det simpelthen for dyrt i indkøb hos Tropic Marin. Salt feks skal købes en hel Palle hjem, og ved det kun er Oceanreef som har gjordt det, ellers må forretningerne købe hos jeres grossist Dejong.
Dejong har en stor pris på deres salt til forhandlerne, og ofte samme pris som mange tyske webshops kan sælge det til. Det er det misforhold der er.

Danske forretninger skal have mulighed for at købe mindre mængder og samtidig opnå en rabat og ikke bruger kæmpe beløb på store mængder, så de kan konkurrer. Ellers er det jo dejong som sætter deres pris. (Derudover er der oftes også en mundligt prisaftale så der ikke droppes priser på markedet. I EU må det ikke skrives pga konkurrence regler)

Jeg vil opfodre dig til at tale med dit bagland
SamuelChristensen
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
8

Seniorreefer skrev: fre 1. nov 2024 18:23

Danske forretninger skal have mulighed for at købe mindre mængder og samtidig opnå en rabat
Det kan man desværre ikke. Man kan ikke bare vælge et land der må købe billigere. :)
Men tak for input. :GO
Seniorreefer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
2
Kontakt:

Indlæg af Seniorreefer »

SamuelChristensen skrev: fre 1. nov 2024 18:51
Seniorreefer skrev: fre 1. nov 2024 18:23

Danske forretninger skal have mulighed for at købe mindre mængder og samtidig opnå en rabat
Det kan man desværre ikke. Man kan ikke bare vælge et land der må købe billigere. :)
Men tak for input. :GO
Det er heller ikke det jeg siger. Jeg siger Tropic marin skal åbne op for små virksomheder kan købe med rabat orderinger uden De skal bruge oceaner af penge for at financiere et indkøb hos jer.

Dem som jeg har talt med bla. TMC som i også sammenarbejder med giver netop mulighed for det
Besvar

Tilbage til "Tropic Marin"