ingen strøm på arkvariet i små 3 dage, hvilket resulteret i at alle fisk er døde og flere koraller heller ikke klarede den

så nu bliver det lige lukket helt ned for en tid.

Man må håbe at han har en god forsikringBeowulf skrev: ons 28. aug 2024 17:50 Havde en energi måler imellem. Og det er den der er stået af. Så det er kun ved mig. Og fik ingen besked fra hus alarmen da den self havde strøm![]()
Og som om det ikke var nok. Så ham der passer mit akvarie når jeg er på arbejde. Også ham der opdagede det. Så satte han osmose anlægget til for at lave lidt mere vand, og det glemte han så lige i 17 timer, og det er så lidt med op på 200l vand under mit gulv nu![]()
madsjeppe01 skrev: ons 28. aug 2024 18:37Man må håbe at han har en god forsikringBeowulf skrev: ons 28. aug 2024 17:50 Havde en energi måler imellem. Og det er den der er stået af. Så det er kun ved mig. Og fik ingen besked fra hus alarmen da den self havde strøm![]()
Og som om det ikke var nok. Så ham der passer mit akvarie når jeg er på arbejde. Også ham der opdagede det. Så satte han osmose anlægget til for at lave lidt mere vand, og det glemte han så lige i 17 timer, og det er så lidt med op på 200l vand under mit gulv nu![]()
![]()
Men det er fandme surt..![]()