jeg har lavet mig sådan en magnet med en pålimet algeskraber som jeg har set herinde på siden. Jeg har dog det problem at selve bladet på skraberen begynder at ruste en lille smule. Det er selvom jeg tørrer den godt af når den er blevet brugt osv.
Hvad gør i andre for at det ikke sker? går ikke ud fra at magneten sidder i altid med skraber på eller?
magnet + skraber
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 7870 Roslev
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Skive
- Kontakt:
- j.SEVERIN
- Palet kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Humlebæk
Re: magnet + skraber
I al beskedenhed var det mig der udviklede ideen. Surt jeg ikke tog patent før der var en der stjal ideen og satte den i produktion. (easy blade)hermes2005 skrev:jeg har lavet mig sådan en magnet med en pålimet algeskraber som jeg har set herinde på siden. Jeg har dog det problem at selve bladet på skraberen begynder at ruste en lille smule. Det er selvom jeg tørrer den godt af når den er blevet brugt osv.
Hvad gør i andre for at det ikke sker? går ikke ud fra at magneten sidder i altid med skraber på eller?

Da barberbladet ikke er udført i syrefrit rustfrit A4 stål ruster bladet når det udsættes for det aggresive saltvand.
Hvis du vil udgå rust skal du efter hver brug udtage barberbladet af holderen skylle det under vandhanen, tørre det og opbevare det et tørt sted indtil næste gang din rude trænger til en tur. På denne måde kan du have dit barberblad i flere måneder.
Mvh. J.Severin
Mvh. Severin
750L,45L refugium,2x250W HQI, 1X45W Diazoblue,Modf.Aquamedic skimmer,Osmoseanlæg,Kunstharpixfilter,Red Dragon 12500L,PLC styring af vandskifte Balling Sporstoffer Ozon og ventilation.
750L,45L refugium,2x250W HQI, 1X45W Diazoblue,Modf.Aquamedic skimmer,Osmoseanlæg,Kunstharpixfilter,Red Dragon 12500L,PLC styring af vandskifte Balling Sporstoffer Ozon og ventilation.
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: København
Er der et billede eller beskrivelse af den et sted?
588L, speciel møbel i hvid autolak + sump, hydralik ophængt Riga Power 2X250W4x54t5, Schuran 150, wavebox, Red Dragon 6500, Tunze 6100, Koralin 150, Sander ozon, Deltec 39w UV, Titan 1500 køler, IKS, IKS Vandniveau, reef på side og baggrund og 400l/dag Osmose - og en drænet konto
:
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=8770

http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=8770