Spørgsmål om grupper??
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 6
- Postnummer: 4920 Søllested
- Saltvand siden?: 2020
- Geografisk sted: Lolland
- Kontakt:
Spørgsmål om grupper??
Jeg har lige kigget lidt på Grupper herinde med de forskellige landsdele.
Hvordan foregår det ?
Jeg har ikke adgang til dem, men bor selvfølgelig heller ikke i nogen af områderne?
Kan jeg evt. oprette en for Lolland og Falster? i det spinkel håb om at møde og dele hobbyen saltvand med ligesinde på netop Lolland og Falster.
Hvordan foregår det ?
Jeg har ikke adgang til dem, men bor selvfølgelig heller ikke i nogen af områderne?
Kan jeg evt. oprette en for Lolland og Falster? i det spinkel håb om at møde og dele hobbyen saltvand med ligesinde på netop Lolland og Falster.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 2
- Postnummer: 8800 Viborg
- Saltvand siden?: 1992
- Geografisk sted: Viborg
- Kontakt:
Re: Spørgsmål om grupper??
Det er da helt forståligt du ønsker en gruppe for jeres område.Lene Lestat skrev: man 22. jul 2024 07:30 Jeg har lige kigget lidt på Grupper herinde med de forskellige landsdele.
Hvordan foregår det ?
Personligt har jeg det lidt svært ved at de er der, da det udelukker guldkorn for resten af brugerne på forumet. Jeg forstår godt man vil holde det lokalt, arranger møder osv, men gør jo forumet usynligt, manglende aktivitet for både gæster og os registrere bruger.
Vi er jo ikke mange efterhånden som har saltvand som hobby, og mere eller mindre en par håndfulde aktive herinde
600L - 90% LPS/SPS. - Its all about stability
Min rejse https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 94&t=93642
My Photo Web https://seniorreefer.dk/
Instagram https://www.instagram.com/senior_reefer/
Min rejse https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 94&t=93642
My Photo Web https://seniorreefer.dk/
Instagram https://www.instagram.com/senior_reefer/
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1993
Grupperne er næsten ikke aktive længere og havde deres “storhedstid” før de sociale medier, med flere hundrede daglige indlæg herinde.
Der er en gruppe for syd og Vestsjælland, som også dækker Lolland Falster- jeg kan tilføje dig som gruppeleder i den, så kan du prøve at få lidt gang i gruppen?
Der er en gruppe for syd og Vestsjælland, som også dækker Lolland Falster- jeg kan tilføje dig som gruppeleder i den, så kan du prøve at få lidt gang i gruppen?
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 6
- Kontakt:
Okay det er jo ikke helt til at regne ud at Lolland og Falster “hører” med i denne gruppe. Og når man ikke har adgang. Så kan man heller ikke helt finde ud af det eller?Engelquist skrev: man 22. jul 2024 08:25 Grupperne er næsten ikke aktive længere og havde deres “storhedstid” før de sociale medier, med flere hundrede daglige indlæg herinde.
Men kunne der mon blive oprettet en gruppe, som hedder Lolland og Falster?
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 21
Man har først adgang til grupperne som medlem.
Gruppelederne godkender medlemmer der ansøger om optagelse.
Jeg kan godt oprette en gruppe for Lolland Falster og tilføje dig som gruppeleder, hvis du ønsker det?
Jeg kan godt oprette en gruppe for Lolland Falster og tilføje dig som gruppeleder, hvis du ønsker det?
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 6
- Kontakt:
Det må du gerne. Måske kan det lokke folk lidt frem, hvis de kan se at Lolland og Falster ikke er gemt og glemt.Engelquist skrev: man 22. jul 2024 08:56 Man har først adgang til grupperne som medlem.
Og måske sker der ikke en skid….
Men så bliver det da prøvet og jo jeg vil gerne være gruppeleder
Som den sure gamle mand jeg er, forstår jeg slet ikke hvorfor de område grupper skal være her.
Kik på dem og du ser at der er nul aktivitet.
Der er i forvejen så lidt aktivitet på forummet, så disse grupper har slet ikke har nogen relevans.
Skal dette forum have en berettigelse, så skal det være åbent for alle, det gavner sku ikke at noget skal holdes væk fra de alm. brugere. Selvom der f.eks ville blive opslået frag møder lokalt, kunne det jo være at der var interesserede i andre landsdele. Stod det til mig blev det lukket ned, låst for yderligere tråde og kommentarer. Men åbnet op så alle kunne læse, der kunne være gemt guldkorn i nogle af dem.
Men so skrevet i indledningen er det nok bare mig der er et surt gammel rø.h.l, som Tykki ville ha' udtrykt det....
Kik på dem og du ser at der er nul aktivitet.
Der er i forvejen så lidt aktivitet på forummet, så disse grupper har slet ikke har nogen relevans.
Skal dette forum have en berettigelse, så skal det være åbent for alle, det gavner sku ikke at noget skal holdes væk fra de alm. brugere. Selvom der f.eks ville blive opslået frag møder lokalt, kunne det jo være at der var interesserede i andre landsdele. Stod det til mig blev det lukket ned, låst for yderligere tråde og kommentarer. Men åbnet op så alle kunne læse, der kunne være gemt guldkorn i nogle af dem.
Men so skrevet i indledningen er det nok bare mig der er et surt gammel rø.h.l, som Tykki ville ha' udtrykt det....
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 6
- Kontakt:
Jeg synes det er fint med grupperne for landsdelene.
Men som Suroma også skriver så burde de være åbne for alle. For måske er man interreseret i også at komme lidt rundt i Danmark
Men som Suroma også skriver så burde de være åbne for alle. For måske er man interreseret i også at komme lidt rundt i Danmark
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 6
- Kontakt:
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 21
Beklager men er ikke færdig med at sætte det op…
Det kniber lidt med tiden, men ser på det snart.
Bortset fra det er jeg helt enig i at tiden ikke er til at vi gemmer os i grupper, ift aktiviteten herinde, så jeg åbner alle grupperne op, så alle kan se og skrive med i dem.
Det er lige i min ånd, tak!Engelquist skrev: tors 25. jul 2024 21:16Bortset fra det er jeg helt enig i at tiden ikke er til at vi gemmer os i grupper, ift aktiviteten herinde, så jeg åbner alle grupperne op, så alle kan se og skrive med i dem.
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 6
- Kontakt:
Er gruppen Lolland og Falster blevet slettet igen?
For jeg kan ikke se den mere?
For jeg kan ikke se den mere?