Acropora Abrolhosensis “Moonwish Ultimate Stanghorn”
Spændende og se udviklingen på dit lille
Reef
Akvariet har det fint.Seniorreefer skrev: søn 5. maj 2024 10:32 Hold da fast. Gør mig ondt at høre.
Du siger sygdom. Fiske sygdom eller på korallerne
Okay fair. Den havde jeg ikke lige gennemtænktEngelquist skrev: søn 5. maj 2024 10:34Akvariet har det fint.Seniorreefer skrev: søn 5. maj 2024 10:32 Hold da fast. Gør mig ondt at høre.
Du siger sygdom. Fiske sygdom eller på korallerne
Det er mig der kæmper lidt for tiden![]()
Takker- ja tænker at hele systemet har nydt fredencharlie saltvand skrev: søn 5. maj 2024 13:47 Det ser sgu da GODT ud Bo
Måske det har godt af lidt fred?
Det kommer til at gå godt ift sygdom, man får et chok, men bare rolig. De er pisse dygtige her hjemme, hvis de ellers har tid!
Den er nummeret større end min nuværende mini 160- og mere end rigelig til mine 300 literSeniorreefer skrev: man 15. jul 2024 09:58 God skummer.Hvad var årsagen til valget af denne. Jeg havde netop samme som backup, som jeg købte at Gino i sin tid, og brød mig ikke om den manglende regulering af pumpen.
Har de ændret på det i denne udgave
Ja der er ozon på den tynde røde slange…Holst skrev: ons 17. jul 2024 15:59 Har eu Ozon på eller hvad gør du med den lille røde slange ?
Lækkert kram i øvrigt![]()
Jeg har kørt med min i ca 1 års tid. På 100% interval. Siger intet, før en snegl går i demmadsjeppe01 skrev: man 22. jul 2024 11:18 Glæder mig til at høre om dem, specielt med støj.
har et sæt fx280, samt et sæt xf350. Begge larmer en del..
De er kommet i gang og er 100 % lydløse og så kan de styres fra en app på mobilen, så man slipper for at rode med et lille display i skabetmadsjeppe01 skrev: man 22. jul 2024 11:18 Glæder mig til at høre om dem, specielt med støj.
har et sæt fx280, samt et sæt xf350. Begge larmer en del..