tilsætnings stoffer?
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: esbjerg
tilsætnings stoffer?
jeg vil købe nogle tilsætnings stoffer, men der er jo et hav at vælge mellem. hvilke er vigtige at have, og er der forskel hvilke mærker man skal mærke.
MVH. leon
MVH. leon
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: esbjerg
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Der er rigtigt mange forskellige mærker på markedet. Og vand kan blive dyrere end den dyreste whiskey, når det hældes på flasker med markat på.
De forskellige mærker er vel lige gode, der er blot nogen som er mere fremme på hylderne end andre.
Det bedste råd jeg kan give dig er at undersøge markedet, og kig meget nøje på doseringen. Noget er billigt i indkøb men tilgæld også meget fortyndet.
Selv bruger jeg et koncentrat som jeg køber i Tyskland, og som ikke er så pokkers dyrt.
De forskellige mærker er vel lige gode, der er blot nogen som er mere fremme på hylderne end andre.
Det bedste råd jeg kan give dig er at undersøge markedet, og kig meget nøje på doseringen. Noget er billigt i indkøb men tilgæld også meget fortyndet.
Selv bruger jeg et koncentrat som jeg køber i Tyskland, og som ikke er så pokkers dyrt.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
snogen skrev:hvad hedder det carsten og hvad er vores prisSelv bruger jeg et koncentrat som jeg køber i Tyskland, og som ikke er så pokkers dyrt.
du får jo sikkert rocker rabat![]()
mvh snogen
Det er skam ingen hemlighed hvad det hedder.
klik på banneret fra aquafair.de. Under spurenelememte .....
Der der en rubrik der hedder spurenelementen koncentrate
3x250ml koster 58,90 Euro.
Og med 1 dråbe pr. 50 liter per dag, er der til ret mange dage