Carsten kom forbi med 800 liter ny saltvand! Ud med det gamle, op med
fisk og deko, på med Carstens støvsuger ( en fantastisk maskine) og det gælder både Carsten og hans støvsuger! Det er selvfølgelig kort fortalt, fordi sådan en operation tager en dag, vandet
fisk og
koraller gik i under processen blev koldt, under 18 grader, så min imparator gik til! Sorteret lidt ud i fiskene så der blev plads til ny besætning! Besætningen nu er… Hr zanklus, en convict
kirurg, mit klovne par ( hunnen var død i 24 timer men kom igen) en mirakel bars , så er der kommet en tiny diacanthus til opdræt! Den er så lille at øje pletten ikke er på ryggen endnu, et par gold flake kejsere small også opdræt og en medium flamme
kejser! De skal lige finde foder formen, også er jeg på jagt efter en ny achilles. Den gamle stod af! Der er ikke bundlag i akvariet så det er nemt at holde. Også har jeg bestilt rulle filter fra Aqua medic, ! Pt er der ingen stenkoraller, men har beholdt mit dosering anlæg, så tænker at lidt plade
montipora og euphylia nok kommer ind senere. Det er primært fiske
akvarie, og det skal være nemt. Jeg skifter 50 liter vand om ugen og suger det forreste kammer på sumpen i den manøvre! Fortsættelse følger