crazy seahorse skrev: lør 6. jan 2024 12:07
@ViggoN Jeg har forskellige staghorns, men jeg tager ikke bare frags med. Hvis du bestiller inden, så kan de godt tages med til mødet.
Oregon tort, cali tort, Bali slimer, og austera.
Secale kan også med lidt god vilje siges at være tort agtig.
Hej Erik, er nogle af dem grønne jeg ved god Bali slimet er grøn men de andre, hvis ikke så tager jeg da gerne en Oregon, cali, Australien og især secale:)
Austera er grøn, men har en anderledes tykkere og knoldet vækst.
Oregon er blå/lilla. Cali tort er blå/lilla og grøn/olivengrøn på stammen. Secale er grøn med lysende lilla spidser
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.
Så vil jeg da vild gerne købe et stykke af hvert, kommer selvfølgelig an på styk prisen:) plus jeg kunne smide rainbow vidunderet med i handlen, hvis det har en interesse
Hvis nogen af jer koral nørder stadigvæk holdet discosoma skiver, ricordea Florida ell yuma, en flot bette koloni andet blød/læder Børge , så vil jeg gerne aftage. Det skal bare ikke være løse skiver eller andet løst! Det SKAL side på sten. Jeg er også intr i en helt alm grøn montipora digi , men igen, på en sten og gerne på str med en lille næve. Skriv på 20672158 hvis i har noget at ta med! Dan . Ps jeg kommer først kl 14 ! Skal lige ha fri fra job
Tykki skrev: man 8. jan 2024 00:22
Hvis nogen af jer koral nørder stadigvæk holdet discosoma skiver, ricordea Florida ell yuma, en flot bette koloni andet blød/læder Børge , så vil jeg gerne aftage. Det skal bare ikke være løse skiver eller andet løst! Det SKAL side på sten. Jeg er også intr i en helt alm grøn montipora digi , men igen, på en sten og gerne på str med en lille næve. Skriv på 20672158 hvis i har noget at ta med! Dan . Ps jeg kommer først kl 14 ! Skal lige ha fri fra job
Hey Dan, hvis det er, kan jeg klippe lidt i den her og tage med?
Så nærmer vi os
Husk at skriv hvis I har fragmenter at bytte/sælge eller ønsker at købe
Jeg laver en gryde chili con carne , så I kan få lidt at varme jer med på en kold januardag
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
Jeg havde ellers glædet mig, både til at kigge på akvarie, men osse til chili con carne... jeg har fjollet rundt med datoerne og kommer først hjem fra skiferie dagen efter
så jeg må desværre melde fra
Jeg håber jeg er velkommen en anden gang @Engelquist, jeg bor ikke så langt væk.
Engelquist skrev: tors 18. jan 2024 12:51
Så nærmer vi os
Husk at skriv hvis I har fragmenter at bytte/sælge eller ønsker at købe
Jeg laver en gryde chili con carne , så I kan få lidt at varme jer med på en kold januardag
Så er der klippet frags af CB maleficent og JF fox flame + en enkelt Seriatopora mr Packman.
Red planet blev klippet for et par dage siden.
Så alle burde være helt klar til mødet på lørdag.
Her i pro indstilling, men ingen filtre.
Her i almindelig indstilling, uden filter. Mere blåt lys
Jeg har lavet en ekstra af CB maleficent og fox flame. Dem kan jeg godt tage med.
Men det er nok ikke begynder koraller.
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.
crazy seahorse skrev: tirs 23. jan 2024 21:03
Så er der klippet frags af CB maleficent og JF fox flame + en enkelt Seriatopora mr Packman.
20240123_205129.jpg
20240123_204258.jpg
Jeg har lavet en ekstra af CB maleficent og fox flame. Dem kan jeg godt tage med.
20240123_205129.jpg
20240123_204258.jpg
Hvad skal CB maleficent koste?
300,00
20240123_205129.jpg
20240123_204258.jpg
20240123_205129.jpg
20240123_204258.jpg
Hvad skal CB maleficent koste?
300,00
Den napper jeg
Ok, jeg pakker den ned til dig, sammen med Red planet.
Hvis jyderne kører over Fyn (motorvejsforbindelsen mellem Jylland og Sjælland ), ligger Decocean jo næsten på vejen til Køge, hvis I lige skal ind og ose lidt
Så er der købt ind til Chili con carne
Jeg tænker at I selv medbringer egne drikkevare
Tænker ikke at nogen vil prostesterer hvis der er en der vil tage lidt kage med til kaffen
Vi ses til en hyggelig eftermiddag i morgen
Jeg kunne bestemt godt tage en kage med, meeen lang vej i bil. Til gengæld kan jeg bringe lidt drikke varer, cola eller ligenende, hvis det ønskes, selvom du skriver vi evt bringer selv. Du står jo med maden, ligger hus til osv
Hej allesammen, har desværre opdaget denne tråd meget sent, men hvis der er nogen med frags af Oregon tort, cali tort eller red planet tilbage så må i gerne sende dem med Casper skriv evt på 26234285 og hyg jer
Mjj79 skrev: fre 26. jan 2024 12:37
Hej allesammen, har desværre opdaget denne tråd meget sent, men hvis der er nogen med frags af Oregon tort, cali tort eller red planet tilbage så må i gerne sende dem med Casper skriv evt på 26234285 og hyg jer
Jeg kan lave en af hver. Skal jeg så giv praj.
Seniorreefer skrev: fre 26. jan 2024 11:32
Jeg kunne bestemt godt tage en kage med, meeen lang vej i bil. Til gengæld kan jeg bringe lidt drikke varer, cola eller ligenende, hvis det ønskes, selvom du skriver vi evt bringer selv. Du står jo med maden, ligger hus til osv
Tænkte blot i går, da jeg var ude og handle ind- at nogen vil have Cola, Cola Zero, kondivand, pepsi, danskvand eller øl osv... så syntes bare at det var nemmere at folk bare selv medbringer hvad de vil skylle min chili ned med
Ja tusind tak for en rigtig hyggelig nørde snak, men nogle fantastiske mennesker.Flot setup, og flotte koraller med god PE.
Desuden har Bo åbenbart et skjult talent med chili retter , smagte fantastisk
Og så var det virkelig skønt at få ansigt på folk.