ablemad skrev: tors 14. dec 2023 23:38
Hej Senior. RRA UOP er også på min shoppingliste. Den udmærker sig ved sine orange polypper og så er den meget langhåret af en tenuis at være. Du ved det nok allerede, men den er unik ligesom den originale OP, WD, HW osv. også er det. Altså får du ikke den ægte vare ved Euro corals. Dermed ikke sagt at de ikke har flotte
koraller, jeg ville bare ønske de lod være med at prøve at sælge dem som noget de ikke er. Jeg tror Akvantika har den, gætter på det der du har set den. Jeg har fået en sending fra Akvantika før og det gik som smurt.
Jeg må indrømme at den jeg ser på hans side ikke helt ligner den ægte vare, men jeg ved også at han har en masse ægte US acroer, så mon ikke det bare er billedet. Evt. spørg ham om han kan sende et par billeder af den.
vh Rami
Hej Rami, og som vi har skrevet sammen før, er det dejligt du er tilbage
Det er lige nøjagtigt derfra jeg kan købe den.

Som dig er jeg også blevet sådan lidt for meget
acropora fan, af de mere specielle Acroporaer og originale, især efter jeg syntes min stabilitet er ved at være der, til at jeg tør gå lidt op på skalaen, af specielle High end.
Der findes bestemt, som du selv nævner masser af flotte acroporaer , men der er bare noget specielt, med
acropora som bliver fundet med “genetiske fejl” på samme måde som den originale Walt Disney.
Tusind tak for din indsigt og beskrivelse af RRA (Reef Raft Asia)
Jeg fik fortalt historien igår fra Carsten, hos Decocean , omkring de to som solgte dem under deres Brandt
Reef Raft Asia(RRA) og Reef Raft Canada (RRC), og der skulle være en i Reef Raft US(RRU) men det vides ikke om han er en del af det, eller bruger Brandt uden tilladelse.