Hej SF brugere, er der nogle der ved om der er flere forhandlere, som sælger saltvandsfisk/koraller på Fyn? Jeg kender Fyns akvarie centrum men mente at der engang har været en anden mindre forhandler på fyn.
Og hvis ikke der er, hvor er der ellers forhandlere tæt på Fyn som i kan anbefale?
Påforhånd tak for svar
Hilsen Michel
Forhandlere på Fyn eller nær fyn
-
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 5210 Odense NV
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Fyn
Re: Forhandlere på Fyn eller nær fyn
Fyns akvarie centrum og trendy pets har saltvand
Jeg mener ikke at have hørt om andre... Velkommen til hobbien... Dejligt med flere i Odense med saltvand!
Jeg mener ikke at have hørt om andre... Velkommen til hobbien... Dejligt med flere i Odense med saltvand!
retro baljen 2023: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=96905
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 1
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Saltvand siden?: 2023
Nårh okay, trendy pets har jeg ikke hørt om men må da tage et kig derinde. Og mange tak, det er en spændende hobby
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 6950
Fyrens akvariecentrum har jeg besøgt flere gange. Han har en del udstyr, men meget få koraller og af til lidt fisk. Hans saltvandsafdeling synes jeg ikke er særlig lækker at besøge. Vent hellere til Ocean Reef åbner i Horsens. Ellers Tropeland Skanderborg
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
Ja der er langt imellem de saltvands butikker desværre