Jeg måtte indse at det var noget bøvl at få monteret deres slangen med de underlige mål (2/5mm) til en Ro slange eller andet der kunne stå lodret i flasken.
Så jeg måtte bare føre slangen ned i flasken og håbe den er lodret og tæt ved bunden.
Reef Factory appen og opsætning var faktisk ganske nem, selv for mig der aldrig har haft en doseringspumpe.
Men syntes godt nok den sender mange mails bare fordi man slukker pumpen, de kunne jo nøjes med at sende en notifikation. Håber det kan slås fra
Man skal købe monterings beslag ved siden af, det kan både monteres på møbel/væg eller på en sump, man skal bare være heldig, at alle skruer er med i pakken, jeg manglede en af de lange
Jeg fik sat den op, jeg måtte lige i jem og fix efter klæbedimser til montering, for jeg ville ikke bore huller i mit skab.
Jeg var noget spændt på, om den ville kunne løfte væsken op over akvarie kanten, men det klarede den fint.
Til den pris ville det havde været fint hvis der var et par slange-adapter-dimser, så man kunne slutte den til en doserings beholder.
Jeg skal nok holde jer opdateret, når jeg har noget mere erfaring med den.