Carsten skrev:Er hans arme blevet forkorte??

Det er ikke helt galt, Carsten. Bo spurgte også "kan du ikke bare bruge algemagneten?"
Der har jo være en del vandpjaskeri i det seneste års tid. Jeg har jagtet Majanoer og så alt det postyr med kirurgerne der, når de fodres, sjasker vand ud over det hele.
Begge dele gør, at der løber vand ned af ruden udvendigt. Når det tørrer op, så sidder salten tilbage - og den gnider man rundt i når man bruger magneten.
Så udover at ruden nogen gange ser herrens ud, så kan det risikere at ridse. Jeg er jo gammel vinduespudser og da ruden er på størrelse med et facadevindue i en butik, så pudser jeg den som jeg gjorde dengang. Så det er fat i skvitseren og hundesnuden. Det tager ikke så lang tid, men det skal jo gøres og det havde jeg ikke fået gjort inden Bo kom.
Så det var med skraberen - og der var armene for korte. Stigen står ellers klar, men så gik der kaffe og nørderi i den - og vupti, så havde Bo taget et billede.
Jeg skal nok love, at på det næste billede der kommer af akvariet, der skal ruden nok være pletfri.