Biobolde vs keramikrør
Biobolde vs keramikrør
Hej
hvad er bedst, Biobolde eller keramikrør. Jeg har nemlig lige fået at vide at keramikrør skulle være det bedste, men det kan jeg ikke rigtig forstå.
hvad er bedst, Biobolde eller keramikrør. Jeg har nemlig lige fået at vide at keramikrør skulle være det bedste, men det kan jeg ikke rigtig forstå.
Ja, jeg skal jo alligevel snart hente levende sten, så man kunne jo bare få nogle ekstra med. Faktisk har jeg en del biobolde, men jeg lavede den fejl, at lægge en krydsfinerplade over baljen, og et par dage senere, opdagede jeg, at alle overflader i akvariet var fuld af meget små træspåner, som var et helvede at få væk selvom det efterhånden er lykkedes. Tror bare aldrig jeg kan rense bioboldene ordentligt, og vil ikke risikere, at de udskiller en masse træspåner når der kommer liv i baljen.
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
kimjessen - Har du nogensinde skildt en vaskemaskine ad ?? Og set hvor mange sæberester der sidder rundt omkring ??
Jeg ville aldrig gøre det du forslår lad mig sige det sådan.
En almindelig omgang spulen med bruseren har altid været mere end rigeligt.
Jeg ville aldrig gøre det du forslår lad mig sige det sådan.
En almindelig omgang spulen med bruseren har altid været mere end rigeligt.
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Jo har det er da klart at hvis mange gør det uden problemer så er det vel fint. Jeg syntes blot ideen forekom mig lidt risikabel 
BTW - Ang biobolde vs. keramikrør så vil jeg tro at biobolde er bedst !

BTW - Ang biobolde vs. keramikrør så vil jeg tro at biobolde er bedst !
Mvh
Brian
[/center]
Brian