Jeg håber at der findes en løsning med en ankermand der har en rolig, stabil hånd og lidt is i maven- for det kræver opgaven, da bølgerne kan gå højt...også i kulissen (hvilket jeg ved af erfaring)
Vedkommende skal være forberedt på at imødegå konflikter uden at eskalere dem og ikke trække stikket ved det mindste tegn modgang.
Dog er det heldigvis længe siden vi har haft større konflikter herinde, hvilket sikkert skyldes den begrænsede aktivitet på det sidste...
Jeg forholder mig til det Erik skriver i første indlæg: nemlig at der skal findes en løsning inden 1/9 så forummet kan køre videre i en eller anden form.
Jeg ved at Erik har travlt med familiære forpligtelser lige pt, så det kan jo nok forklare han er lidt indisponibel for tiden.
Uden at have det store kendskab på området, kunne løsning med et webhotel incl en "serviceaftale" måske være en god mulighed?
Dette vil dog kræve at brugerne tager hinanden i ed vedr en form for kontingent, til at dække udgifterne, da det nok ikke er billigt?
Derudover kræver det også at der er en herinde, som har lysten til at stå som ansvarlig for et forum, både økonomisk og juridisk.
Lad os holde gang i tråden over sommeren og håbe på at der findes en løsning, enten i forummets nuværende form eller måske bare som en tilgængelig vidensdatabase