LOL Tykki - billedet er taget med en sølle iphone 12 - men hvis det er en 5er du har tja så er du måske dømt ude -men du kan jo prøve at tage et billede med din 5er og se om det ser ordentligt ud eller !!! - Og et fotofilter tja vi kan da godt lave en tråd med blå billeder - men du talte jo selv om at peppe trådene lidt eller skabe mere interesse for forummet - og du har jo som altid den første og mest negative kommentar
Så 1000 tak fordi du bakker op om initiativet - og har du kun en iphone 5 så er dit billede alligevel velkommen - der skal jo være plads til dem som har smidt alle deres penge i dyre flotte fisk i stedet for telefoner. Så hvad vil du vise os som dit dagens billede ?
Og til dem som endnu ikke har en foto filter linse - lige til at klipse på mobilen - så kan jeg kun varmt anbefale at købe et og få meget mere glæde af de akvarie billeder i tager med mobilen.
Mit billede er taget med et filter generationen før dette linket henviser til .
Ligenende kan også købes på ebay - amazoon og helt sikkert også hos alle de danske forhandlere. Køb en linse og få alle farverne med
Kom ind i kampen og tag nogle fede akvarie billeder
måske en kende sent at lave dagens billede kl. 19 Solen går ned i min balje ret tidligt for tiden..
Men måske ugens billede eller lignende. ? Ellers vinder du vidst selv
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Synes det er et godt initiativ, men synes, det er mega svært at tage billeder af akvariet, så de ikke bliver mørke.
En tråd om akvafoto for newbues eventuelt?
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
Jerslev skrev:Synes det er et godt initiativ, men synes, det er mega svært at tage billeder af akvariet, så de ikke bliver mørke.
En tråd om akvafoto for newbues eventuelt?
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Mit billede var lige ved at blive et billede af en generator og en gulvklud - strøm svigt ca 2 timer - så babu hjem fra arbejde -og tilslutte generatoren - min sump rummer lige præcis ikke alt vandet fra overløbet endne så et par liter skulle tøres op. Men det billede får i sku ikke. Fuck jeg får en slatten diller af at billederne lægger sig ned.
Vedhæftede filer
Senest rettet af sydsjælland lør 26. mar 2022 11:56, rettet i alt 1 gang.
Og når man nu har en iphone 12 - og ikke en 5'er så går vi sku under vandet i dag og dagens billede hedder I LOVE ZOA og er en af grundende at jeg overhoved har saltvand - så en lille billed serie af helt almindelige zoa ikke specielt dyre eller svære at få fat i alle billeder taget under vand med filter.