Hej alle,
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor meget et akvarie kan klare af vibrationer.
Jeg skal have lavet nyt badeværelse hvilket betyder at gulvet skal brydes op, i forbindelse med dette er jeg meget nervøs for om mit akvarie kan holde til det. akvariet står ca. 1,5 - 2 meter væk fra badeværelset og det er selvfølgelig ikke på samme gulv. Dog skal de ned til fundamentet, hvilket gør mig nervøs. Burde jeg være nervøs eller kan akvariet godt holde til det ?
Akvarie og vibrationer
- Dragefisken
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Virum
- Dragefisken
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Virum
- Robcus
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 2300 København S
- Geografisk sted: Maltagade 5, st. 2300 København S
Hmmm, der burde ikke være noget i vejen for at du kan få lavet dit nye badeværelse.
Jeg har selv haft savet i mit skab uden problemer, desuden har jeg boret ud lavet en masse andre ting, det eneste der skete var at mine sten lige bevægede sig lidt.
Jeg har selv haft savet i mit skab uden problemer, desuden har jeg boret ud lavet en masse andre ting, det eneste der skete var at mine sten lige bevægede sig lidt.
Niels C. Christensen
330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI

330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI