Hej SF
Jeg har en Jebao DCP-5000 som er stået af nu her. Eller den melder fejl dagligt trods den er renset osv. Ser ud til noget keramik er smuldret.
Jeg har derfor kig på en EcoTech Marine VECTRA, men skal det være S2 eller M2 ? Og hvad er folks erfaringer med disse pumper ?
Til info er min balje en Reefer 425XL..
Pft.
Holst
Retur pumpe stået af, hva nu ?
- Holst
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6800 Varde
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Varde
Retur pumpe stået af, hva nu ?
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2007
Re: Retur pumpe stået af, hva nu ?
Jeg har en Ecotech marine Vectra m1 og den er super god og meget støjsvag. Den skal kun rengøres 2 gange om året.
Forresten har jeg en Royal Exclusives Red Dragon mini 2500 fra 2015, med kvittering og emballage nok brugt 3 mdr., til en god pris.
Jeg bruger den ikke selv da den ikke er regulerbar og derfor alt for kraftig til mit 200 liters cube akvarium.
Forresten har jeg en Royal Exclusives Red Dragon mini 2500 fra 2015, med kvittering og emballage nok brugt 3 mdr., til en god pris.
Jeg bruger den ikke selv da den ikke er regulerbar og derfor alt for kraftig til mit 200 liters cube akvarium.
Mit 216 liters Cube viewtopic.php?f=92&t=60170&p=579161#p579161
- Holst
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6800 Varde
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Varde
Okay, jeg skal gerne bruge en DC pumpe der kan reguleres..Kasper j. skrev:Jeg har en Ecotech marine Vectra m1 og den er super god og meget støjsvag. Den skal kun rengøres 2 gange om året.
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 8
- Postnummer: 2300 København S
- Saltvand siden?: 2016
S2 her. Lidt tosset at indstille uden reeflink. Men mener vist de også har noget app nu uden reeflink?
Uanset hvad - pumpen har været god her. Sindssygt stille i mit skab i hvert fald. Alt for kraftig til mit setup, men den kan jo manuelt justeres til min og max styrke, kan nærmest få den ned til et par liter i timen tror jeg.
Har reeflink, men ikke sat det op af en eller anden grund
Uanset hvad - pumpen har været god her. Sindssygt stille i mit skab i hvert fald. Alt for kraftig til mit setup, men den kan jo manuelt justeres til min og max styrke, kan nærmest få den ned til et par liter i timen tror jeg.
Har reeflink, men ikke sat det op af en eller anden grund