Hejsa Drenge og Piger
Jeg besluttede mig for nogle uger siden at jeg ville have mig et Waterbox akvarie fra deres EU butik. Deres lager skulle være i Holland ved Amsterdam. De skriver på deres hjemme side at hvis varen er på lager så sendes den inde for 2 - 5 arbejdes dage, så jeg bestilte en af deres lidt større modeller. Efter en uge havde jeg ikke hørt nogen fra dem og jeg kunne se at de havde hævet det fulde beløb fra min konto (godt 21000). Så jeg skrev til deres support for at få en status på min order således jeg kunne være hjemme og klar når den godt 450 kg tunge pakke bliver leveret.
Waterbox svarede tilbage på min besked inde for et par timer at levering vil blive om 1 til 2 måneder og jeg svarede tilbage at det ikke fremgik af deres hjemmeside at akvariet ikke var på lager. Herefter svarede de så tilbage at de har intet på lager hos Waterbox EU.... Og alt skal komme fra en af deres andre afdelinger i verden.
Så jeg ville blot lige give jer et headsup hvis nogen går og gerne vil have en af deres akvarier så er deres leverings tider utrolig lang og ikke hvad de skriver på deres hjemme side
Waterbox EU
- nbd
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6000 Kolding
- Saltvand siden?: 1988
- Geografisk sted: Kolding
Re: Waterbox EU
Dårlig stil at hæve pengene med det samme - og ikke først når varen afsendes til modtageren.
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 3060 Espergærde
- Saltvand siden?: 1995
- Geografisk sted: København
Hej,
Jeg fik samme leverings tid, men fik mit efter 5 uger.
Dog var jeg blevet oplyst at pengene ville blive hævet med det samme. Ved ikke om jeg synes det er dårlig stil. Jeg har også betalt forud når jeg har fået bygget akvarier før i tiden.
De har enkelte ting på lager i Holland for de sendte mit et helt nyt underskab på 3 dage da en låge have fået en lille bump under transport.
Mega glad for mit, og klart det hele værd.
Mvh
Jesper
Jeg fik samme leverings tid, men fik mit efter 5 uger.
Dog var jeg blevet oplyst at pengene ville blive hævet med det samme. Ved ikke om jeg synes det er dårlig stil. Jeg har også betalt forud når jeg har fået bygget akvarier før i tiden.
De har enkelte ting på lager i Holland for de sendte mit et helt nyt underskab på 3 dage da en låge have fået en lille bump under transport.
Mega glad for mit, og klart det hele værd.
Mvh
Jesper
- nbd
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6000 Kolding
- Saltvand siden?: 1988
- Geografisk sted: Kolding
Det er ok i EU hvis det fremgår tydeligt at der er tale om forudbetaling. I en dansk webshop er det der imod ikke ok. https://www.forbrugereuropa.dk/faq/faa- ... tidspunkt/" onclick="window.open(this.href);return false;Wille skrev:Dog var jeg blevet oplyst at pengene ville blive hævet med det samme. Ved ikke om jeg synes det er dårlig stil.