Billeder vendes på hovedet
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 6950
Billeder vendes på hovedet
Hvordan undgå dette spøjse fænomen?
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Re: Billeder vendes på hovedet
.. Det flabede svar er, lad være med at vende din telefon på hovedet....
Det ikke så flabede svar, er at billedefunktionaliteten i forumsoftwaren er ikke glad for mobilfotos.. Jeg har forsøgt nogle hack, men ikke fundet en god løsning endnu.
Det ikke så flabede svar, er at billedefunktionaliteten i forumsoftwaren er ikke glad for mobilfotos.. Jeg har forsøgt nogle hack, men ikke fundet en god løsning endnu.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
De billeder jeg har lagt op gennem tiden, har da aldrig været vendt på hovedet.
Synes vi engang mere eller mindre fik det indgrænset til nogle Æbles....
Synes vi engang mere eller mindre fik det indgrænset til nogle Æbles....
- røntved
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
Vend telefonen på hovedet, når du tager billedet............Undskyld....
http://www.mittlapp.dk
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
- Holst
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 6800 Varde
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Varde
Hvad er op og ned på en telefon når den drejes 90° ? Tænker vi snakker med uret så ?
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Næh Den skal vendes så udløserknappen er i højre side. Hvis du bruger volume knapper som udløser skal de vende nedad. Det kan virke forvirrende at udløserknappen er i bunden (nu får jeg nok #MeToo bevægelsen på nakken), men sådan har Apple nu engang valgt det skal være.Holst skrev:Hvad er op og ned på en telefon når den drejes 90° ? Tænker vi snakker med uret så ?
Sagt på en anden måde, kameralinsen skal være i toppen uanset om du tager billeder i portræt eller landskab format
Tror faktisk ikke det har nogen som helst betydning om det er mobilfotos eller ej. Billeder taget med et spejlreflekskamera i 15.000 kr klassen der er vendt på hovedet kan den elendige forumsoftware tilsyneladende heller ikke finde ud af at vende omHougaard skrev:Det ikke så flabede svar, er at billedefunktionaliteten i forumsoftwaren er ikke glad for mobilfotos.. Jeg har forsøgt nogle hack, men ikke fundet en god løsning endnu.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;