Jeg vil mene det er "Akvarist" og har skrevet det som fritidsinteresse på mig CV, men ved alle jobsamtaler indtil nu har de kommenteret og undret sig over hvad det var

Man kan da undre sig over at de ikke selv har regnet det ud, på den anden side, så viser det jo, at de faktisk har øjet hele dit CV igennem, og givetvis har en interesse.The Baptizer skrev:Hvad er en fællesbetegnelse for sådan nogle som os, der har akvarier og fisk som hobby? og evt specifikt saltvand?
Jeg vil mene det er "Akvarist" og har skrevet det som fritidsinteresse på mig CV, men ved alle jobsamtaler indtil nu har de kommenteret og undret sig over hvad det var
The Baptizer skrev:Det får lov at blive på CV'et, selv om en gættede på at det var en som lavede sin egen snaps
Jeg vil give Erik retcrazy seahorse skrev:Jeg plejer altid at sige, Koralrevs akvarist. Men nu har jeg ikke ferskvand mere. Har man det, så er begrebet akvarist nok fint dækkende.
Folk spørger ofte ind til det med koralrev. Det er jo stadig ikke så almindeligt.