RasmusAaby skrev:Jeg har allerede en enkel kutling nede i Højre hjørne på billedet

. Men måske køber jeg en ekstra.
Kunne være fedt med en kirurger mere

Nogle forslag Marco ?
Ja jeg vil købe en mere, da jeg nu altid selv har holdt dem parvis
Der er jo altid den klassiske gule kirurg, ellers er der også Ctenochaetus-arterne, hvor der er nogle super flotte kirurger imellem, bl.a. Ctenochaetus tominiensis eller Ctenochaetus strigosus - specielt den sidste, synes jeg, er utrolig flot med dens gule ring rundt om øjet, og den er en lidt overset fisk sammen med kardinalfisken Apogon leptacanthus (smukkeste helt dybblå øjne

), som er endnu mere overset, og den kan holdes i en lille flok, og de stimer rent faktisk
Der er også diverse gylter, såsom disse jeg selv har haft erfaring med, og havde dem alle gående sammen:
Wetmorella nigropinnata (Yellow Banded Possum Wrasse) - Er en super sjov fisk med personlighed, dens finner bevæger sig nærmest som en kolibris, ser rigtig sjovt ud
Pseudocheilinops ataenia (Pink-Streaked Wrasse) - Det er den seksstribedes bror, men denne er bare fredelig overfor andre fisk
Macropharyngodon bipartitus - En af de smukkeste gylter
Der er også den klassiske gule gylte
En anden sjov fisk med personlighed er Koumansetta rainfordi (Court Jester Goby).
Det var lidt bud på fisk, som jeg selv kender, og var rigtig glad for