Debelius revhummer.
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Odense SØ.
Debelius revhummer.
Jeg har en revhummer gående i mit akvarie, igår kom jeg nye fisk i akvariet, den ene en ildhalekutling, som senere på aftenen havde fået et ordentligt hug over ryggen, den er nok bidt 1/4 - 1/3 over, fisken lever den dag i dag, og svømmer fint rundt.
Har I andre, været ude for det samme med denne type hummer, hvis ja, hvad har I gjort?
Jeg har idag sat en fælde op i akvariet, hvor der ligger noget mysis i en lille filter pose, som lokkemad, men den vil fandeme ikke der ind, nogen forslag til mading, eller anden måde at fjerne den på uden at jeg skal splitte dekorationen fra hinanden?
Har I andre, været ude for det samme med denne type hummer, hvis ja, hvad har I gjort?
Jeg har idag sat en fælde op i akvariet, hvor der ligger noget mysis i en lille filter pose, som lokkemad, men den vil fandeme ikke der ind, nogen forslag til mading, eller anden måde at fjerne den på uden at jeg skal splitte dekorationen fra hinanden?
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Jeg har 2 i mit og der har aldrig været noget. Men jeg tror de bliver meget svære at fange, jeg ser sjældent mine hvertfald.
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Odense SØ.
Jeg har lige hertil formiddag fanget min hummer, og kommet den over i sumpen, jeg måtte tømme næsten hele akvariet for sten, for at kunne fange den, da den her i nat har taget min sandspiser og som tidligere nævnt har den også haft fat i ildhale kutlingen, og inden at den tager noget andet, så nu er den heldigvis væk, den er squ for dyr at have på kost.