Jeg har endelig taget mod til og købt mit første saltvandsakvarie, et Redsea Max Nano og jeg glæder mig helt vildt til at får det

Jeg har derfor en række spørgsmål.
1. Blanding og opbevaring af saltvand.
Er det muligt at blande en større mænge saltvand og så herefter opbevare det i 10 liters dunke. Jeg bor i en lejlighed og kunne godt tænke mig at opbevare vandet på mit loft. Har det nogen betydning at det bliver opbevaret ved vidt forskellige temperature over et par måneder?
2. Indkøring i murebalje.
Da der er en 3-4 ugers ventetid på mit akvarie ville jeg høre om jeg kan starte indkøringen i en murebalje så når akvariet kommer er filtermaterialet koloniseret med bakterier. Formålet her er selvfølgelig at nebringe tiden til at jeg kan få dyr i akvariet.
3. Køb af dyr og koraller.
Jeg har allerede fundet flere steder at købe dyr og koraller online. En af de ting jeg nød meget ved at have akvarie tidligere var at gå ned i akvariebutikken og vælge præcist hvilken fisk jeg ville have, for så at kunne tage den med hjem med det samme. I hvilke fysiske butikker, på Sjælland, kan man købe dyr og koraller? Jeg bor i københavn, men tager da gerne en køretur.
4. copepods
Hvornår er akvariet klar til at man kan smide copepods i?
Venlig hilsen
Niklas