Gad godt også kende størrelsen på baljen de blev holdt i, deres adfærd og billeder nu være ret nice

Der er du nok inde på noget rigtigt, de syner som en fare, og derfor samler chromiserne sig.Twinks skrev:jeg tror Chromis stimer lidt efter hvad man ellers har af fisk som svømmer hurtigt rundt.
min flok i mit 512 ltr på 10 stk gik altid sammen, men der susede også et par større kirurger rundt hele tiden
Cyanosoma er rigtig pæn som ungfisk, men farverne bliver mere "mudrede" når den vokser til.CasperRothA skrev:Meget fedt at høre om jeres erfaringerbare ærgeligt det ikke rigtigt er lykkedes for nogen med kardinalfisk stimer
Gad godt prøve at holde den der Apogon cyanosoma eller Apogon leptacanthus de ser ret vildt ud.
Ærgeligt igen, cyanosoma ser ellers bedst ud. Leptacanthus ligner måske lidt for meget en ferskvandsfisk til min smag. Er det muligt at yngle dem i hjemmeakvarie?crazy seahorse skrev:Cyanosoma er rigtig pæn som ungfisk, men farverne bliver mere "mudrede" når den vokser til.CasperRothA skrev:Meget fedt at høre om jeres erfaringerbare ærgeligt det ikke rigtigt er lykkedes for nogen med kardinalfisk stimer
Gad godt prøve at holde den der Apogon cyanosoma eller Apogon leptacanthus de ser ret vildt ud.
Leptacanthus bevarer sit udseende igennem hele livet. Ser godt ud med det blå selvlysende øje.
Begge lever ret længe. Mine blev 3-5 år og det vel egentlig ret godt af sådan en lille fisk.
/Erik
Intet er umuligt. Men det er blot pokkers svært. Kaudernii er eneste art der giver unger i en størrelse som er til at opfodre, bare sådan lige. De tager nyklækket artemia.CasperRothA skrev:Ærgeligt igen, cyanosoma ser ellers bedst ud. Leptacanthus ligner måske lidt for meget en ferskvandsfisk til min smag. Er det muligt at yngle dem i hjemmeakvarie?crazy seahorse skrev:Cyanosoma er rigtig pæn som ungfisk, men farverne bliver mere "mudrede" når den vokser til.CasperRothA skrev:Meget fedt at høre om jeres erfaringerbare ærgeligt det ikke rigtigt er lykkedes for nogen med kardinalfisk stimer
Leptacanthus bevarer sit udseende igennem hele livet. Ser godt ud med det blå selvlysende øje.
Begge lever ret længe. Mine blev 3-5 år og det vel egentlig ret godt af sådan en lille fisk.
/Erik
Prøv at kigge lidt rundt på denne opdrætter side. Har fundet Apogon frem.CasperRothA skrev:OK Carsten, det lyder god nok småt. mikroskopisk betyder jo at de ligger omkring 1 mikrometer, hvilket er 0,001 mm. Sikker på det?
Så bogstaveligt skulle det heller ikke tages.CasperRothA skrev:OK Carsten, det lyder god nok småt. mikroskopisk betyder jo at de ligger omkring 1 mikrometer, hvilket er 0,001 mm. Sikker på det?
Forskellen på Kaudernii og de andre kardinalfisk, er at Kaudernii unger ligner de voksne, bare i miniatur.CasperRothA skrev:ah fair nok, sorryHvor meget er kauderni til sammenligning?