det var transport skadet. Et stød i hjørnet ved bunden har forsaget en "løber" der gør at front glasset sandsynligvis vil revne videre opad, ved tryk fra vandet..

Så får jeg selvfølgelig kontakt til forhandler, fragtfirma osv. Den store knast i forløbet er at pallen blev modtaget og fragtbrevet underskrevet, Her skulle der have stået : "modtaget med forbehold for glas skade" - det er jo rart at vide bagefter, egentlig skal indholdet tjekkes inden chaufføren kører igen, men det tager ca. 20 min for 2 mand at åbne pallen, og tjekke det hele, hvilket chaufføren jo ikke har tid til at vente på...
Det hele ender heldigvis sådan at jeg efter 11 ugers mail trafik og en masse venten på svar, får en delvis kompensation til at bestille et nyt sæt, og modtog så dette i torsdags, d. 25/04

Fik et par stykker til at hjælpe med at få det løftet fra pallen op på standeren, og lige nu står det og kører med ca. 70 kg tørlagte, vand/klorin rensede sten, samt en enkelt fra forhandler med liv i, har allerede et par små snegle fra stenen, dryssende rundt i baljen. Desuden fik jeg et par caulerpa aflæggere til sumpen, så endelig med saltvand igen

Teknik :
Cirkulation : 2 x Maxspect Gyre 350
Retur : Jebao DCP 10000
Skummer : Skimz SM201
Lys : 2 x Maxspect RSX 200