Så er mit akvarier 4 md. gammelt og er klar til lidt fisk.

Så er nysgerrige hvad jeres ynglings fisk er og hvorfor ?
Jeg gav 400 for den i størrelse meget lilleJones skrev:Hvad må man slippe for sådan en kejser?
Kan den holde sig fra dine sps'er?Gambi skrev:min ynglings fisk er helt klart min Centropyge potteri ( Potter's Angelfish )
Engelquist skrev:Kan den holde sig fra dine sps'er?Gambi skrev:min ynglings fisk er helt klart min Centropyge potteri ( Potter's Angelfish )
Lyder godt- den er vildt flot, men er dog noget nervøs ved at smide en kejser ned til den mindre formue jeg har i sps'er... men det kan være jeg skal overveje det, på baggrund af dine erfaringer med den...Gambi skrev:Engelquist skrev:Kan den holde sig fra dine sps'er?Gambi skrev:min ynglings fisk er helt klart min Centropyge potteri ( Potter's Angelfish )
hej Bo
den har intet rørt i de 6-7 mdr. jeg har haft den, var faktisk mest nervøs for at den ville nappe i mine Acan´s men den er pisse lige glad med mine koraller.
Engelquist skrev:Lyder godt- den er vildt flot, men er dog noget nervøs ved at smide en kejser ned til den mindre formue jeg har i sps'er... men det kan være jeg skal overveje det, på baggrund af dine erfaringer med den...Gambi skrev:Engelquist skrev:Kan den holde sig fra dine sps'er?Gambi skrev:min ynglings fisk er helt klart min Centropyge potteri ( Potter's Angelfish )
hej Bo
den har intet rørt i de 6-7 mdr. jeg har haft den, var faktisk mest nervøs for at den ville nappe i mine Acan´s men den er pisse lige glad med mine koraller.
Han er smuknielsk skrev:Ham her