Men når det så er sagt så gælder det jo blot om at finde den balance der er rigtig for ens system.
Carsten:prøver lige at se hvad jeg kan finde... kan altså også være at jeg husker forkert, men mener altså bestemt at det var Ca Hydroxid

Mener DecOcean har det på hylden. Ellers tror jeg Carsten Ølstykke måske har noget stående sikkert kar købe billigt (hvis altså det er lanthanum chloride du mener)huttelihut skrev:Nogen der ved hvor det kan købes?
Jeps, jeg har noget. Problemet er bare at jeg ikke kan finde detPoulD skrev:Mener DecOcean har det på hylden. Ellers tror jeg Carsten Ølstykke måske har noget stående sikkert kar købe billigt (hvis altså det er lanthanum chloride du mener)huttelihut skrev:Nogen der ved hvor det kan købes?
Ja jeg mener at du sendte mig et fint pulverbrev!Carsten skrev:Meget sandsynligt, fik det fra England. Og sendte det til mange personer
Som jeg husker det så smed jeg det i overløbet... men var der ikke noget med, at der kunne argumenteres lidt for, at denne metode var bedst, grundet kontakttiden? Altså i overløbet kontra direkte i skummeren..? Men det er jo trods alt ca 6 års tid siden.. så det er lidt tåget !Carsten skrev:Begge måder blev brugt. Jeg ville dog komme det direkte i skummeren
MoG skrev:Som jeg husker det så smed jeg det i overløbet... men var der ikke noget med, at der kunne argumenteres lidt for, at denne metode var bedst, grundet kontakttiden? Altså i overløbet kontra direkte i skummeren..? Men det er jo trods alt ca 6 års tid siden.. så det er lidt tåget !Carsten skrev:Begge måder blev brugt. Jeg ville dog komme det direkte i skummeren
DanielNielsen skrev:Er der stadig gang i dette her forum?