Fatningen Rx7s, er den af samme type som de billige halogenarbejdslamper der kan købes i byggemarkederne
For at tråden ikke skal blive for underlig jeg ved GODT at halogenlamperne alene ikke kan bruges til HQI-belysning, det er kun fatningen jeg er ude efter
--- Niels som ikke har en smart quote,
250L Akvastabil + 60 L sump DIY 6*39W T5D org. armatur - nu også med IKS
Ok, man det med længden betyder ikke så meget, bøjlen kan nemt cuttes så den kan forlænges eller forkortes.
Det var mere selve kontaktfladen i enderne af røret.
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Fint nok, satser på at det jeg har hjemme vil kunne komme til at passe - har nogle gamle halogenprojektører liggende.
HQI-lampen har jeg, men fatningen er en E27 til 150W og det er ikke til at opdrive sådan en pære.
ravnox skrev:Fint nok, satser på at det jeg har hjemme vil kunne komme til at passe - har nogle gamle halogenprojektører liggende.
HQI-lampen har jeg, men fatningen er en E27 til 150W og det er ikke til at opdrive sådan en pære.
Du kan godt få 150w med E27 fatinger, blot ikke i den ende af farveskalaen vi bruger.