Hvem har vi i Sønderjylland og hvordan ser jeres baljer ud?
Er selv fra Sønderborg og igang med mit 60 liters nuvo fusion20
Det lyder vildt spændende! Det kan godt være jeg tager dig på ordet en dagMjj79 skrev: man 11. mar 2024 23:48 Hej alle, jeg bor i gråstennområdet og har 45 kvadratmeter til saltvand. Et 600 liters system, et par all in one systemer, og så roder jeg med klovneavljeg holder periodisk fragmeets (prøver 2 pr år, men når nok kun et til efteråret i år) alle folk er velkomne, der er altid kaffe på kanden og en sodavand på køl
skulle nogen føle for det er i velkomne til at skrive her eller på 26234285
![]()
Jeg mente også herinde på forummetAnders månsson skrev: tirs 12. mar 2024 08:44 der er en gruppe der hedder sydjylland... men det kunne også være fint bare at bruge forummet så vi alle kunne se hvad der sker i det sønderjydske... vi er jo ikke så mange i det hele taget over hele landet![]()
![]()
Jeg fik lige ud af hvorfor sydjyllandsgruppen ikke er synlig for alle- kigger på det i aftenMorelia skrev: tirs 12. mar 2024 09:18Jeg mente også herinde på forummetAnders månsson skrev: tirs 12. mar 2024 08:44 der er en gruppe der hedder sydjylland... men det kunne også være fint bare at bruge forummet så vi alle kunne se hvad der sker i det sønderjydske... vi er jo ikke så mange i det hele taget over hele landet![]()
![]()
Vil prøve at bruge forummet noget mere
IMG_1974.png
Jeg fixer det i aften
Super fedt Casper
Jeg ved ikke om der er flere herinde men vi er nok 15-18 personer i alt nogle er ikke på Forum men i stedet Facebook og andre er ikke på nogen platform
Det ser sku godt udMjj79 skrev: ons 13. mar 2024 21:35 [img_l][/img_l]sådan ser mit akvarierum ud[img_l]8FD03CC7-F581-40BF-B920-F0E044BA3D35.jpeg[/img_l] og et par unger fra klovnebryggeriet