Jo tak og i lige mådedyr200 skrev:fedt at se det køre igen god jul

Jo tak og i lige mådedyr200 skrev:fedt at se det køre igen god jul
+1Nicki Henriksen skrev:may the force be with you
Meeloo skrev:[video][/video]
Glædelig Jul alle sammen
Ja det har gået godt med at have dem i den anden balje imens jeg byggede omMGlauridsen skrev:Lækkert at det er kommet op igen! Imponerende at dine fisk har klaret den tur!
+1ttkthomsen skrev:siger det lige igen, det er så fede videoer du laver!
Tak og godt nytårttkthomsen skrev:siger det lige igen, det er så fede videoer du laver!
Jeg er uddandet Elektrikerttkthomsen skrev:Er det ren hobby eller er du uddannet iden for det
der video,redigerings,musik jeg sætter det hele sammen ting? (Fed titel i øvrig på sådan en uddannelse)
Ja jeg fik også et chock og tog faktisk testen om igen med den nye 2 gange for at være helt sikker.bima skrev:Det var lige godt grove![]()
Troede ikke der ville være SÅ stor forskel.
Mine Salifert testsæt når jeg at få brugt,indenfor 12-14 måneder efter åbning.
Og når jeg skal til at tage hul på et nyt.
Så bliver de to sæt også sammenlignet med deres målinger,men der har aldrig været stor forskel.
Kun en afvigelse på en enkelt streg på sprøjten.
Ja man skal lige være vågen, når de laver om på instruksernecrazy seahorse skrev:Jeg fik også en overraskelse da jeg tog en ny test i brug. Tror det var Mg.
Jeg plejer at have indlægssedlen liggende, så jeg nemt kan aflæse. Bruger bare den der ligger fra sidst.
Af en eller anden grund brugte jeg den fra det nye testsæt. Der opdagede jeg, at antallet af dråber i en af ingredienserne var ændret.
Jeg kører ofte på autopilot og ved hvor mange af dit og hvor mange af dat, der skal i. Så jeg blev også overrasket.
Tjekkede ikke om det gav en forskel, men det har det måske/sikkert gjort.
Erik
Ja jeg var nød til at lave et 20% vandskift i dag og den er stadig for høj.Wiinberg skrev:Det var da alligevel noget af en forskel. Det kunne da godt være man snart skulle bestille et par nye testsæt. Tak for info
Ja det går lige så stille den rigtige vej igenMic4700 skrev:Godt og se det går fremad![]()
Kanon film du får lavet.
Det går faktisk rigtig godt.tim_rn skrev:Hvordan går det med at have et frag rack og et søpindsvin?Jeg havde en fast rutine da jeg havde et (søpindsvin) og kom hjem. Det var at gå ind og se hvad han havde taget med sig på ryggen den dag. Sød lille effektiv satan, der smadrede alt på sin vej der ikke var limet fast.