Hvad mangler da?nielsk skrev:Tak for de pæne ord drenge. Jeg er også selv rigtigt godt tilfreds i øjeblikket. Fiskesamlingen er næsten komplet
1 fridmani hun, måske en ny zanklide men ellers er der vist proppetNicki Henriksen skrev:Hvad mangler da?nielsk skrev:Tak for de pæne ord drenge. Jeg er også selv rigtigt godt tilfreds i øjeblikket. Fiskesamlingen er næsten komplet
Ser mega godt ud
Er det ikke marinelab?? Eller er det den samme test?? For jeg kan ikke se om de også måler saltindhold ligesom ATI gørchrislolk skrev:Har også selv fået testet ved ATI. Var også meget positiv over processen. Hurtigere og mere udførlig end Triton og samtidigt tester de dit RO vand for at se om der er problemer der.
Det er ved ATI. Man får prøveglas med til både RO-vand og akvarievand.christiantt skrev:Er det ikke marinelab?? Eller er det den samme test?? For jeg kan ikke se om de også måler saltindhold ligesom ATI gørchrislolk skrev:Har også selv fået testet ved ATI. Var også meget positiv over processen. Hurtigere og mere udførlig end Triton og samtidigt tester de dit RO vand for at se om der er problemer der.
Jeg var også selv mega positivt overrasket. Jeg har aldrig tidligere kørt uden systematisk vandskift og med så mange fiskpeder skrev:Fine værdier, tommel up!
Tak for hjælpenole kekkonen skrev:du fik ikke hele linket med
http://lab.atiaquaristik.com/share/c0f08a4349aa7b586165" onclick="window.open(this.href);return false;
Det virker da ellers som om, du er på jagt efter sommerfuglefisk? Har du skiftet ud i bestanden?nielsk skrev:1 fridmani hun, måske en ny zanklide men ellers er der vist proppet
Næh det passer stort set sig selv. Jeg vil bare se om korallerne efterhånden ikke er så store at de kan tåle lidt nappen fra en sommerfuglnbd skrev:Det virker da ellers som om, du er på jagt efter sommerfuglefisk? Har du skiftet ud i bestanden?nielsk skrev:1 fridmani hun, måske en ny zanklide men ellers er der vist proppet
Update!
Takker. Du ved der altid er plads i baljen til en af dine lækre Acro hvis de skulle smide en grenpeder skrev:Ser hamrende godt ud