Fandt denne i en døende acropora.
Tror nu ikke den har noget med,at korallen er svag.
Hvad er det?
Og skal den i baljen igen?
Kroppen er 10mm og det samme er kløerne
Den gir nogle pænt høje smæld/knald,hvis jeg skubber lidt til den
De to små venner er vel bare harmløse acropora krabber?
Vedhæftede filer
Senest rettet af bima fre 21. jul 2017 12:48, rettet i alt 1 gang.
Jeg ved ikke, hvad det er for en, men det kunne da være sjovt, hvis du kunne lave en lille video, hvor man kunne høre de smæld, da det er vildt, at sådan en lille fætter kan lave det
mchr skrev:det ligner lidt en pistolreje i lille udgave,
hvis jeg kigger på kløerne direkte så minder den udtroligt meget om de kløer på min store reje jeg har.
Den gav et ordentligt smæld,da en af de små kom for tæt på.
Men den er vel harmløs nok?
mchr skrev:det ligner lidt en pistolreje i lille udgave,
hvis jeg kigger på kløerne direkte så minder den udtroligt meget om de kløer på min store reje jeg har.
Den gav et ordentligt smæld,da en af de små kom for tæt på.
Men den er vel harmløs nok?
det skulle den være, min lever under min stensætning og har gjort det i ~6 år, det var det første dyr jeg nogensinde fik til saltvand.
Det er ikke tit man ser den, og den kan larme noget så utroligt, men jeg synes det er et spændende dyr at have, specielt med en goby som symbiosedyr.
Jeg ved ikke, hvad det er for en, men det kunne da være sjovt, hvis du kunne lave en lille video, hvor man kunne høre de smæld, da det er vildt, at sådan en lille fætter kan lave det
Hvordan ligger man en video ind?
Jeg har en på 11 sekunder.
Den ligger også i Drop boks,men herinde kan filtypen mov ikke bruges.
Den skal uploaded hos en tjeneste der pakker den ind i en afspiller som fx youtube, Vimeo osv..
Har du en Youtube-konto? Så ligger du den op der, og bagefter så kopier du linket ind i mellem disse [video][/video]
Den er helt yderst til venstre lige ovenover denne tekstboks, og så kommer videoen direkte ind i tråden
Den skal uploaded hos en tjeneste der pakker den ind i en afspiller som fx youtube, Vimeo osv..