Pergula 90
Pergula 90
Hejsa, håber I kan hjælpe mig lidt med et spørgs?
Til dette akvariesæt medfølger der en aquastarlight 150W HQI lampe.. er dette nok da akvariet jo er 61 cm højt...
Til dette akvariesæt medfølger der en aquastarlight 150W HQI lampe.. er dette nok da akvariet jo er 61 cm højt...
-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 3700 Rønne
- Geografisk sted: BORNHOLM
aquastarlight 150W HQI er noget lort...eller lampen er skam fin nok..... jeg fik min byttet til en anden... lampen er kun 51 cm bred og baljen er altså 90 cm.... en lille ting som aquamedic lige syntes de skulle lave om på... de "gamle" var nemlig 90cm... Johnny her fra forumet har 2 til salg hvis det er.. koster 700.- stk.. men de er jo brugt
MVH Jan The Man
- Robcus
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2300 København S
- Geografisk sted: Maltagade 5, st. 2300 København S
Hmm, jeg har faktisk samme balje, hvis du skal til at købe akvarie fra bunden af, så hold dig fra det. Det er et l.... skab, og baljen er lidt dum med den indbyggede sump, men jeg har da fået indrettet den fint nok.
Niels C. Christensen
330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI

330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI

- Robcus
- Rev haj
- Reactions:
- 18
Tak Mads, jeg kan kun sige at jeg er da glad nok for mit akvarie, men jeg kan da godt se at jeg gerne ville have haft et andet.
Men nogen gange kan man jo være dum og naiv, men det får lov til at køre indtil jeg engang flytter, eller får økonomi og tid til at skifte.
Men pt. fungerer det fint nok for mig, men man skal helt klart overveje det inden man køber det.
Men nogen gange kan man jo være dum og naiv, men det får lov til at køre indtil jeg engang flytter, eller får økonomi og tid til at skifte.
Men pt. fungerer det fint nok for mig, men man skal helt klart overveje det inden man køber det.
Niels C. Christensen

- Robcus
- Rev haj
- Reactions:
- 18
Hvis du kan finde et tilbud på noget brugt, som ligger oppe i samme størrelse, så slå til med det samme, det gælder om at få en rigtig god dybde i sit akvarie, jo dybere akvariet er desto bedre faktisk.
Jeg har set folk som har haft nærmest helt kvadratiske akvarier, det ser bare kanongodt ud.
Evt. kan du jo få lavet et som passer lige til dine mål, men husk at få en god gybde på, det gør også at fiskene får mere bevægelsesplads.
Jeg har set folk som har haft nærmest helt kvadratiske akvarier, det ser bare kanongodt ud.
Evt. kan du jo få lavet et som passer lige til dine mål, men husk at få en god gybde på, det gør også at fiskene får mere bevægelsesplads.
Niels C. Christensen