https://www.youtube.com/watch?v=C23zeLl_hBo
Det ville ikke være dårligt, så skulle der tegnes akvarie med hus uden omStarF skrev:Man skulle vare vinde euro lotto så kan man gøre som man vil
Jeg havde kontakt for mange år siden med en tysker, der lavede noget i samme stil, blot med et gigantisk terrarie.Gambi skrev:
Det ville ikke være dårligt, så skulle der tegnes akvarie med hus uden om
Ja med både anoler og farvefrøerGambi skrev:Fedt. Ville heller ikke være dårligt med sin egen private jungle, hvis det self. var et tropisk terrarie.
Jeg fik et chok da jeg talte over 20 stk AquaIllumination AI Sol lamper, T5 samt hans lukkede cirkulations system med 6 Abyss 120W pumper.. Alene de 20 lamper hvis ikke der endda er flere koster fandme mere end mit samlede setup ville gøre 2 gangeCarsten skrev:In the filtration room, there over 1300 gallons of water in various sumps, reservoirs, as well as multiple dosers, probes, UV sterilizers, as well as a glass quarantine tank.
Seriøse sumpe, men også et absolut seriøst akvarie.
Tør slet ikke tænke på strømregningen. Blot til at pumpe vandet de 40 meter af sump til akvarie
55"? Skal du ikke have et TV?Gambi skrev:Hold Nu op det er øje orgasme at kaste filmen op på sit 55" 4K skærm
hvor mange fisk mon der er i baljen og koraler for den sags skyld ?
nogen der ved om det er hybrider de gule kiruger med det sorte og hvide, og hvide og sorte aftegninger altså opdrættet eller naturenes egen mutanter ?
Gambi skrev:he he hvis mit tv bliver større, så bliver det for stort til min lille stue![]()
tænkte godt at de koster en arm. men sjovt at der kommer sådan mutationer i naturen, troede faktisk at det var Zebrasoma flavescens
Han$en skrev:Gambi skrev:he he hvis mit tv bliver større, så bliver det for stort til min lille stue![]()
tænkte godt at de koster en arm. men sjovt at der kommer sådan mutationer i naturen, troede faktisk at det var Zebrasoma flavescens
Jeg sidder 290cm fra et 65" i min lille 16kvm stue.. Det bliver byttet ud med et 80" til vinter..
Sålænge der er plads, skal der bare gives gas!Gambi skrev:Han$en skrev:Gambi skrev:he he hvis mit tv bliver større, så bliver det for stort til min lille stue![]()
Jeg sidder 290cm fra et 65" i min lille 16kvm stue.. Det bliver byttet ud med et 80" til vinter..
ha ha mon ikke du skulle overveje dig et par brillerhvis du da ikke allerede har det