Den ser da meget fornuftig ud

http://m.fish-street.com/coral-box-wf-0 ... osing-pump" onclick="window.open(this.href);return false;
Så smider du lige en gennemgang op på denchristiantt skrev:Ja, den ser ret indbydende ud. Jeg tror at jeg prøver den
JæssirsNicki Henriksen skrev:Så smider du lige en gennemgang op på denchristiantt skrev:Ja, den ser ret indbydende ud. Jeg tror at jeg prøver den
Hvem har dog kun en telefon/tablet i hjemmet??Jesper ØH skrev:Eller computeren går ned, så kan man INTET med sit udstyr :/
Fordi det er sket tit?, disse enheder er ret stabile, har kørt ghl igennem mange mange år, og den har altid bare kørt...Carsten skrev:Jeg kan heller ikke rigtigt se problemet.
Til gengæld kan jeg se problemet hvis GHL'en står af, så er der INTET der virker
Det tror jeg faktisk ikke folk har. I "gamle" dage, hvor man ikke kunne få noget ordenligt samlet, der havde folk et helt panel af enkelte computere til at styre de forskelige ting, Men da så først IKS og de andre kom til, så købte folk den computer, og droppede det andet.StarF skrev:Fordi det er sket tit?, disse enheder er ret stabile, har kørt ghl igennem mange mange år, og den har altid bare kørt...Carsten skrev:Jeg kan heller ikke rigtigt se problemet.
Til gengæld kan jeg se problemet hvis GHL'en står af, så er der INTET der virker
Ikke at det ikke kan ske, men det er ikke noget jeg har hørt folk snakke om, og mon ikke de fleste i forvejen har udstyr liggende der kan erstatte de vigtigeste funktioner fra en ghl. styring til kalk reactor, osv. Købte min GHL Doser 2 som master, så den kan køre både med og uden en ghl computer.
Nogle vil fortrække at køre alt samlet, og have et samlet interface til det hele, andre er lige glad med de skal bruge en masse forskelige apps, der er jo fordele og ulemper med begge metoder.
Ok, jeg har godt nok valgt at gemme så meget udstyr som muligt, så jeg har mulighed for at køre min kalk reactor osv uden min ghl. Det har dog ikke været nødvendigt so far...Carsten skrev:Det tror jeg faktisk ikke folk har. I "gamle" dage, hvor man ikke kunne få noget ordenligt samlet, der havde folk et helt panel af enkelte computere til at styre de forskelige ting, Men da så først IKS og de andre kom til, så købte folk den computer, og droppede det andet.StarF skrev:Fordi det er sket tit?, disse enheder er ret stabile, har kørt ghl igennem mange mange år, og den har altid bare kørt...Carsten skrev:Jeg kan heller ikke rigtigt se problemet.
Ikke at det ikke kan ske, men det er ikke noget jeg har hørt folk snakke om, og mon ikke de fleste i forvejen har udstyr liggende der kan erstatte de vigtigeste funktioner fra en ghl. styring til kalk reactor, osv. Købte min GHL Doser 2 som master, så den kan køre både med og uden en ghl computer.
Nogle vil fortrække at køre alt samlet, og have et samlet interface til det hele, andre er lige glad med de skal bruge en masse forskelige apps, der er jo fordele og ulemper med begge metoder.
Jeg er til dels helt enig i kritikken. Stoler også mere på "kendte" mærker. Og lige ang. doseringsmaskine kan det virkelig gøre skidt for bajlen hvis den fejler. Der skulle dog være noget alarm ved denne - ved ikke om det "kun" er hvis den er ved at løbe tør, eller om det også er hvis den går amok.Jesper ØH skrev:GHL og andre kvalitets mærker akvarie computere svigter næppe. Jeg har også udstyr der styres via bærbarcom, og må indrømme jeg hellere ville have uden alt det wifi og dit og dat, hvis lortet går ned, kan man intet med sit udstyr. Jeg har købt en god grotech dosering til backup, så virker lortetNoget andet er at jeg ville aldrig købe Kina skrald, og slet ikke som doseringsmaskine. Man sparer penge nu og her, men hvis den som så mange andre billige doseringsmaskine har gjort, doserer hele skidtet på en gang, så har man da intet tjent. HUSK disse ting ikke er pålidelige !
Nemlig, Carsten.Carsten skrev:Det tror jeg faktisk ikke folk har. I "gamle" dage, hvor man ikke kunne få noget ordenligt samlet, der havde folk et helt panel af enkelte computere til at styre de forskelige ting, Men da så først IKS og de andre kom til, så købte folk den computer, og droppede det andet.StarF skrev:Fordi det er sket tit?, disse enheder er ret stabile, har kørt ghl igennem mange mange år, og den har altid bare kørt...Carsten skrev:Jeg kan heller ikke rigtigt se problemet.
Den er bestiltcharlie saltvand skrev:KAN I SÅ FÅ KØBT DEN DOSER, så vi andre kan finde ud af om de er ok![]()
![]()
Har du købt ved Fish street? Hvornår bestilte du? Har du modtaget den?Twinks skrev:jeg håber den er god, for jeg har en på vej med posten
Bestilte ved fish street. Uk warehouse. I mandags tror jeg. Den er i posten et eller andet sted.Nicki Henriksen skrev:Har du købt ved Fish street? Hvornår bestilte du? Har du modtaget den?Twinks skrev:jeg håber den er god, for jeg har en på vej med posten