Men hvad skal jeg bruge til at hænge dem op i?? Jeg kan ikke helt tyde hvilke ting der skal bruges

Det ligner meget det jeg har i forvejen - og det er jeg godt tilfreds med.Mikas skrev:Jeg har bare købt det her sæt .
Det meget pænt og ingen synlige skruer
https://www.greenline.dk/k/led-paerer/l ... -led-panel" onclick="window.open(this.href);return false;
Men kan kommer ikke til at se det. Det er indbygget i en væg, og så står teknik og bagsiden af akvariet i et skabMikas skrev:Ja jeg ville helt sikkert lave noget så de hang sammen. Synes det ser tosset ud med 4 wirer
Offtopic, men hvad snakker for mitras kontra radion ?StarF skrev:Hvorfor ikke bare købe de nye Mitras lamper, og så selve mitras holderen? Så meget dyrer er den lampe jo heller ikke? ( https://www.aquariumcomputer.com/produc ... cessories/" onclick="window.open(this.href);return false; )
alternativt, så er det jo bare lave noget i porsa, til selve lampen (en ramme) og så enten hæng den i wire, eller lav noget med nogle hylde knægte, der har en forlænget arm ud, der holder dem... Det var min plan ved mine Mitras lamper, hvis ikke de havde lavet de holdere der.
Tja... de andre radion lamper har ikke just imponeret mig kvalitets mæssigt, eller lys mæssigt....Kimkjaer skrev:Offtopic, men hvad snakker for mitras kontra radion ?StarF skrev:Hvorfor ikke bare købe de nye Mitras lamper, og så selve mitras holderen? Så meget dyrer er den lampe jo heller ikke? ( https://www.aquariumcomputer.com/produc ... cessories/" onclick="window.open(this.href);return false; )
alternativt, så er det jo bare lave noget i porsa, til selve lampen (en ramme) og så enten hæng den i wire, eller lav noget med nogle hylde knægte, der har en forlænget arm ud, der holder dem... Det var min plan ved mine Mitras lamper, hvis ikke de havde lavet de holdere der.
Men så går ideen jo lidt af det, hvis jeg skal til at bygge det prosa stel. Jeg har top i skabet hvor jeg skal hænge lampen op i. Men tænkte bare der burde være andre wire muligheder end std. EcoTech wiresætStarF skrev:alternativt, så er det jo bare lave noget i porsa, til selve lampen (en ramme) og så enten hæng den i wire, eller lav noget med nogle hylde knægte, der har en forlænget arm ud, der holder dem... Det var min plan ved mine Mitras lamper, hvis ikke de havde lavet de holdere der.
Hvis du vil have det hele koblet sammen over reeflink, så giver det jo meget god meningchristiantt skrev:Jeg syntes at Mitras sammenligningen er rigtig god i denne tråd
Kan godt se at de meget ligner Radion lamperne. Men jeg har simpelthen været så glad for mine Vortech pumper og vil helt sikkert køre dem og lyset over Reeflink.
Har ikke læst at G4 Pro lamperne skulle have problemer. De skulle også larme meget mindre end G3 lamperne.
Og så tiltaler de nye linser mig sindssygt meget!
Nu er du jo også meget fortaler for Mitras, og det med lamper er vel lidt som religionStarF skrev:Hvis du vil have det hele koblet sammen over reeflink, så giver det jo meget god meningchristiantt skrev:Jeg syntes at Mitras sammenligningen er rigtig god i denne tråd
Kan godt se at de meget ligner Radion lamperne. Men jeg har simpelthen været så glad for mine Vortech pumper og vil helt sikkert køre dem og lyset over Reeflink.
Har ikke læst at G4 Pro lamperne skulle have problemer. De skulle også larme meget mindre end G3 lamperne.
Og så tiltaler de nye linser mig sindssygt meget!
Sandt, men de er virkelig nogle gode lamper, som desværre ikke helt får den opmærksom de fortjener...Kimkjaer skrev:
Nu er du jo også meget fortaler for Mitras, og det med lamper er vel lidt som religion
Fair nok, dem jeg har hørt, larmede som en sindsyg.. Samtidig var der masser af folk der fik problemer med blæserne og andre små ting. Både her inde og på reefcentral, men man skal selvfølgelig altid passe på med at drage for mange konklusioner ud fra folk der brokker sig (folk der er tilfredse skriver sjældent lige så meget som folk der skal brokke sig.Kimkjaer skrev: Jeg har mine radion g1, og dem har der aldrig været nogle problemer med, og jeg tror de er fra 2012 ?
Købt brugt vel og mærke .. g1 modellen, larmer "meget" i blæseren, det er smag og behag tror jeg..
Har ingen erfaring med apex, men kan ikke se hvorfor du mener/tror GHL profilux er mere kompliceret.....Kimkjaer skrev: Men synes det med at man kan styre alt vortech fra f.eks. apex, er mega fedt ..
ved godt man også kan med GHL Profilux, men synes det virker alt for indviklet kontra apex.
Men kan være jeg tager fejl, hvem ved
De var en del dyrer end radion da de kom på marked, men kvaliteten af lampen er også det højere.. Nu når g4 radion lampe bliver dyrer end de gamle modeller, er der ikke så stor pris forskel mere. Jeg ved da jeg ikke er den eneste her inde med GHL lamper dogchristiantt skrev:Det er lige før at jeg burde ændre navnet på tråden, for syntes det er en rigtig god diskussion.
Jeg havde godt læst om Mitras lamperne før, men havde aldrig tænkt over at tjekke dem. De bliver ikke nævnt så meget som Radion lamperne og AI 52 HD.
Enten er der nogle firmaer som er bedre til at få deres produkter frem i medierne, ellers så har GHL ikke brug for det![]()
Grunden til man ikke ser Mitras lamperne ofte, er også fordi at når de endelig er til salg brugt her inde f.eks. - så er de solgt inden for meget kort tid, jeg er sikker på at de er mega gode ..StarF skrev:De var en del dyrer end radion da de kom på marked, men kvaliteten af lampen er også det højere.. Nu når g4 radion lampe bliver dyrer end de gamle modeller, er der ikke så stor pris forskel mere. Jeg ved da jeg ikke er den eneste her inde med GHL lamper dogchristiantt skrev:Det er lige før at jeg burde ændre navnet på tråden, for syntes det er en rigtig god diskussion.
Jeg havde godt læst om Mitras lamperne før, men havde aldrig tænkt over at tjekke dem. De bliver ikke nævnt så meget som Radion lamperne og AI 52 HD.
Enten er der nogle firmaer som er bedre til at få deres produkter frem i medierne, ellers så har GHL ikke brug for det![]()
![]()
Der er dog også nogle små ting, som jeg ikke er tilfreds med på dem, men sådan er der jo så meget(man burde f.eks. levere et par forud programmeret lys settings, til koraller bare for at gøre lampen let at gå til).
Lige meget hvad skal g4 radion nok give et godt resultat
Mig bekendt er GHL ControlCenter, ikke ude til Mac. Så man skal bruge pararells, eller andre virtuel maskine teknologi.Kimkjaer skrev:Grunden til man ikke ser Mitras lamperne ofte, er også fordi at når de endelig er til salg brugt her inde f.eks. - så er de solgt inden for meget kort tid, jeg er sikker på at de er mega gode ..StarF skrev:De var en del dyrer end radion da de kom på marked, men kvaliteten af lampen er også det højere.. Nu når g4 radion lampe bliver dyrer end de gamle modeller, er der ikke så stor pris forskel mere. Jeg ved da jeg ikke er den eneste her inde med GHL lamper dogchristiantt skrev:Det er lige før at jeg burde ændre navnet på tråden, for syntes det er en rigtig god diskussion.
![]()
Der er dog også nogle små ting, som jeg ikke er tilfreds med på dem, men sådan er der jo så meget(man burde f.eks. levere et par forud programmeret lys settings, til koraller bare for at gøre lampen let at gå til).
Lige meget hvad skal g4 radion nok give et godt resultat
Men kan man programmere dem på en Mac, eller er man tvunget til at bruge lampen ??