Dumme ideer ?
Det sitre i mine finger, og giver mig hjertebanken bare ved tanken om at pakke dem ud, og hænge dem op haha ..
De er åndssvagt fede
Håber nogle får dem og laver review
TRG skrev:Er der en der skifter tilbage til LED igen?
Jeg har godt luret på dem, de ser sgu super fine ud. Det er lige før jeg får dumme ideer, om at skifte lys igen ;-D
Må indrømme at denne lampe kunne få mig til og skifte til led igen , Men syntes bare de er lidt kostbare , skal nemlig bruge 2stk. så venter et par år til der er nogle brugte.
TRG skrev:Er der en der skifter tilbage til LED igen?
Jeg har godt luret på dem, de ser sgu super fine ud. Det er lige før jeg får dumme ideer, om at skifte lys igen ;-D
Må indrømme at denne lampe kunne få mig til og skifte til led igen , Men syntes bare de er lidt kostbare , skal nemlig bruge 2stk. så venter et par år til der er nogle brugte.
Kunne ikke være mere enig, klart en lækker lampe som også kunne få mig med på led bølgen meeen mit akvarie skal vel bruge 4 og til 27000 for 4 syntes jeg er dybt urimeligt og slet ikke realistisk i mine øjne. Specielt ikke når man tænker på led udviklingen og de så er ingen ting værd om nogle år
Utroligt at ecotech fortsat kører med de høje priser.. Men der må jo være købere nok!
Michael : nu har jeg ikke rigtig nærstuderet specs'ne på de nye g4 (udover jeg mener at jeg så at de gav ca 190w), men kan én ikke dække dine mål på dit reefer?
MoG skrev:Super fede lamper! Men også super dyre ja!
Utroligt at ecotech fortsat kører med de høje priser.. Men der må jo være købere nok!
Michael : nu har jeg ikke rigtig nærstuderet specs'ne på de nye g4 (udover jeg mener at jeg så at de gav ca 190w), men kan én ikke dække dine mål på dit reefer?
Hej Morten.
1stk. ville sikkert være ok til lps blødkoraller og skiver/zoanthus , Men da jeg kører mixed reef med blandede sps/lps koraller over hele baljen er jeg bange for at 1stk G4 ikke er nok , har jo mange søjler i baljen med en del grotter og skygge områder så det kræver flere lamper for og dække det ordentligt ind. Tror også jeg får svært ved og undvære T5 lyset i længden , er jo kæmpe fan af T5 lys , som du jo nok ved.
Jeg er utrolig glad for mine..!
De spiller Max, masser muligheder med opsætninger og især med reeflink.
Der giver bredere lys end de tidligere generationer og jeg bilder mig ind at koraller står flottere og mere farvestrålende end tidligere,
Overall kæmpe plus
Red Sea Reefer 250. radion 2 stå xr15w 1xr30 G4 pro, Bubble King mini 180, vortech 2stk mp40wesqd, Reeflink, Osmolator og Apex 2016 med DÓS dosering