Er der andre der kører med disse flasker på deres kalkreaktor ?
Jeg har en og er på min 3. Flaske nu.
Første flaske var pakningen dårlig pga en overspændning så den løb hurtig tør nu den var utæt. Den fik en ny pakning og så en ny flaske . Den holde omkring 6 uger vil jeg tro. Måske lidt mere.
Den flyttede sig ikke fra 60 bar før dagen inden den var Tom og så gik det hurtigt ..
Så da jeg skiftede flasken her for en 6 ugers tid siden så jeg at pakningen igen var helt ødelagt og da jeg havde brugt en tang til at spænde den med sidst valgte jeg igen at skifte pakningen og sætte en ny flaske på. Så spændte jeg den til med hånden kun.
Nu efter en 6ugers tid har den lige flyttet sig fra 60 var til 50-55bar..
Jeg har intet kendskab til sådan nogle tryk flasker ud over de store vi har på vores CO2 svejsere på jobbet.. der er noget mere tryk i de flasker. Tror 200 bar. Og der kan de godt være halv fyldte længe .
Er der forskel på de små eller er der andre der oplever de hurtigt går fra fyldte til tomme?
Eller er det bare lorte pakninger igen

Jeg har et 250l med ok mange koraller.
Jeg kører den på omkring 6.55-6.65 med et konstant udløb lige over det dryppende ..
Lyder 425 gram måske bare meget normalt på 6 uger?
Jeg købte sættet brugt her inde af en bruger der havde det på omkring halv str alvarie . Der fik jeg at vide at flasken holdte et år