Majano anemoner grrrrrrrrr!

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Majano anemoner grrrrrrrrr!

Indlæg af Tykki »

Dem jeg har i baljen er de små brune. Jeg har haft glæde af de flotte grønne og de er dræbt. Nu er det sådan, at jeg ikke gider stikke den mængde der er af de brune ihjel. Er der nogen som har PERSONLIG erfaring med fisk som æder dem? Jeg kan selv søge på nettet og behøver ikke andre til at gøre det for mig. :W pft Dan
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Majano anemoner grrrrrrrrr!

Indlæg af ole kekkonen »

Jeg har Haft Held Med en filfisk,a et Eller Andet OG tomentosus :)
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18

Indlæg af ole kekkonen »

Hov,der var så aiptasia OG ikke majano
Må være dig svar skyldig.
Men har du prøvet at vippe noget under Foden på dem de Slipper ret nemt i forhold til aiptasia.
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15

Indlæg af Tykki »

Hey Ole, de er ret ok at komme af med manuelt, der er bare mange, og der er en del af dem som jeg ikke kan komme til! Har hørt at de dersens filfisk også snupper majano, men ville gerne høre fra nogen her inde.
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af PoulD »

Uden at have personlig erfaring med det tror jeg, at de arter filfisk (og andre fisk) som vil æde majano anemoner, med overvejende sandsynlighed også med velbehag vil æde løs af mange typer koraller.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Indlæg af Han$en »

PoulD skrev:Uden at have personlig erfaring med det tror jeg, at de arter filfisk (og andre fisk) som vil æde majano anemoner, med overvejende sandsynlighed også med velbehag vil æde løs af mange typer koraller.
A. tomentosus er yderst velkendt som tagrende Glasroser - En detalje min egen ikke helt har husket dog.

Jeg ved at Flemming @ Koralfarmen har en i sit display der barberede glasroser som slik, og efterfølgende også Manjano, men hverken skiver, zoa, eller andet.

Min egen har heller intet rørt den ikke må, og ligeledes deles de erfaringer overalt på nettet.
Men jo, der ér også mange der ser dem nippe i andet, her står mest Zoa for skud.

Min har jeg også set spise kirurg lort, og fireworms.. Håber dog den kunne finde på at skifte sin bæ-fetish ud med glasroser en dag som egentlig var grunden til at den flyttede ind.

Det er jo ikke ligefrem den flotteste fisk i søen..
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
[/center]
Twinks
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
8
Postnummer: 6100 Haderslev
Saltvand siden?: 2016
Geografisk sted: 6100

Indlæg af Twinks »

Han$en skrev:
PoulD skrev:Uden at have personlig erfaring med det tror jeg, at de arter filfisk (og andre fisk) som vil æde majano anemoner, med overvejende sandsynlighed også med velbehag vil æde løs af mange typer koraller.
A. tomentosus er yderst velkendt som tagrende Glasroser - En detalje min egen ikke helt har husket dog.

Jeg ved at Flemming @ Koralfarmen har en i sit display der barberede glasroser som slik, og efterfølgende også Manjano, men hverken skiver, zoa, eller andet.

Min egen har heller intet rørt den ikke må, og ligeledes deles de erfaringer overalt på nettet.
Men jo, der ér også mange der ser dem nippe i andet, her står mest Zoa for skud.

Min har jeg også set spise kirurg lort, og fireworms.. Håber dog den kunne finde på at skifte sin bæ-fetish ud med glasroser en dag som egentlig var grunden til at den flyttede ind.

Det er jo ikke ligefrem den flotteste fisk i søen..
Jeg har en filfisk, som jeg har set hapse i hammer koral, kenya træ, frogspawn og duncan. Så nu er der et akvarie under opsejling til den. :) jeg syntes faktisk at det er en flot og speciel fisk. Min bruger meget tid på at stå med snuden ned af og gennemsøge sand og sten.
Mvh. Thomas
Min akvarie tråd http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=82159" onclick="window.open(this.href);return false;
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18

Indlæg af ole kekkonen »

De har forklædning på,Fiskene lugter af koraller som de Spiser.ret nyt for videnskaben og noget jeg har læst Engang,sorry Dan;)
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15

Indlæg af Tykki »

Sorry??? Alt forladt! Glasroser er der ingen af overhoved, men som skrevet står, majano. Jeg vil skide på mine koraller, hvis den fil fætter kaster sig over de sataner. Bliv bare ved med at bombe :beer:
Twinks
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
8
Postnummer: 6100 Haderslev
Saltvand siden?: 2016
Geografisk sted: 6100

Indlæg af Twinks »

Tykki skrev:Sorry??? Alt forladt! Glasroser er der ingen af overhoved, men som skrevet står, majano. Jeg vil skide på mine koraller, hvis den fil fætter kaster sig over de sataner. Bliv bare ved med at bombe :beer:
Havde du boet tættere på, kunne du have lånt min for en tid
Mvh. Thomas
Min akvarie tråd http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=82159" onclick="window.open(this.href);return false;
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15

Indlæg af Tykki »

Tak, men heldigvis koster den kun et par hundrede ( og det er den absolut laveste pris, åååååhhhhaaaaaaaa funny me ) så mon ikke den skal prøves!
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"