Majano anemoner grrrrrrrrr!
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2009
Majano anemoner grrrrrrrrr!
Dem jeg har i baljen er de små brune. Jeg har haft glæde af de flotte grønne og de er dræbt. Nu er det sådan, at jeg ikke gider stikke den mængde der er af de brune ihjel. Er der nogen som har PERSONLIG erfaring med fisk som æder dem? Jeg kan selv søge på nettet og behøver ikke andre til at gøre det for mig.
pft Dan

-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
Re: Majano anemoner grrrrrrrrr!
Jeg har Haft Held Med en filfisk,a et Eller Andet OG tomentosus 

-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
Hov,der var så aiptasia OG ikke majano
Må være dig svar skyldig.
Men har du prøvet at vippe noget under Foden på dem de Slipper ret nemt i forhold til aiptasia.
Må være dig svar skyldig.
Men har du prøvet at vippe noget under Foden på dem de Slipper ret nemt i forhold til aiptasia.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Hey Ole, de er ret ok at komme af med manuelt, der er bare mange, og der er en del af dem som jeg ikke kan komme til! Har hørt at de dersens filfisk også snupper majano, men ville gerne høre fra nogen her inde.
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Uden at have personlig erfaring med det tror jeg, at de arter filfisk (og andre fisk) som vil æde majano anemoner, med overvejende sandsynlighed også med velbehag vil æde løs af mange typer koraller.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
A. tomentosus er yderst velkendt som tagrende Glasroser - En detalje min egen ikke helt har husket dog.PoulD skrev:Uden at have personlig erfaring med det tror jeg, at de arter filfisk (og andre fisk) som vil æde majano anemoner, med overvejende sandsynlighed også med velbehag vil æde løs af mange typer koraller.
Jeg ved at Flemming @ Koralfarmen har en i sit display der barberede glasroser som slik, og efterfølgende også Manjano, men hverken skiver, zoa, eller andet.
Min egen har heller intet rørt den ikke må, og ligeledes deles de erfaringer overalt på nettet.
Men jo, der ér også mange der ser dem nippe i andet, her står mest Zoa for skud.
Min har jeg også set spise kirurg lort, og fireworms.. Håber dog den kunne finde på at skifte sin bæ-fetish ud med glasroser en dag som egentlig var grunden til at den flyttede ind.
Det er jo ikke ligefrem den flotteste fisk i søen..
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 8
- Postnummer: 6100 Haderslev
- Saltvand siden?: 2016
- Geografisk sted: 6100
Jeg har en filfisk, som jeg har set hapse i hammer koral, kenya træ, frogspawn og duncan. Så nu er der et akvarie under opsejling til den.Han$en skrev:A. tomentosus er yderst velkendt som tagrende Glasroser - En detalje min egen ikke helt har husket dog.PoulD skrev:Uden at have personlig erfaring med det tror jeg, at de arter filfisk (og andre fisk) som vil æde majano anemoner, med overvejende sandsynlighed også med velbehag vil æde løs af mange typer koraller.
Jeg ved at Flemming @ Koralfarmen har en i sit display der barberede glasroser som slik, og efterfølgende også Manjano, men hverken skiver, zoa, eller andet.
Min egen har heller intet rørt den ikke må, og ligeledes deles de erfaringer overalt på nettet.
Men jo, der ér også mange der ser dem nippe i andet, her står mest Zoa for skud.
Min har jeg også set spise kirurg lort, og fireworms.. Håber dog den kunne finde på at skifte sin bæ-fetish ud med glasroser en dag som egentlig var grunden til at den flyttede ind.
Det er jo ikke ligefrem den flotteste fisk i søen..

Mvh. Thomas
Min akvarie tråd http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=82159" onclick="window.open(this.href);return false;
Min akvarie tråd http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=82159" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
De har forklædning på,Fiskene lugter af koraller som de Spiser.ret nyt for videnskaben og noget jeg har læst Engang,sorry Dan;)
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Sorry??? Alt forladt! Glasroser er der ingen af overhoved, men som skrevet står, majano. Jeg vil skide på mine koraller, hvis den fil fætter kaster sig over de sataner. Bliv bare ved med at bombe 

-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 8
- Postnummer: 6100 Haderslev
- Saltvand siden?: 2016
- Geografisk sted: 6100
Havde du boet tættere på, kunne du have lånt min for en tidTykki skrev:Sorry??? Alt forladt! Glasroser er der ingen af overhoved, men som skrevet står, majano. Jeg vil skide på mine koraller, hvis den fil fætter kaster sig over de sataner. Bliv bare ved med at bombe
Mvh. Thomas
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Tak, men heldigvis koster den kun et par hundrede ( og det er den absolut laveste pris, åååååhhhhaaaaaaaa funny me ) så mon ikke den skal prøves!