Id på zoanthid
- Ejaas
- Dværg kejser
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 4000 Roskilde
- Saltvand siden?: 2012
Id på zoanthid
Hej derude
Er der nogen der kender navnet på denne zoa , synes den ligner et par arter jeg har set på nettet men kan ikke helt finde ud af hvad det er for en
Er der nogen der kender navnet på denne zoa , synes den ligner et par arter jeg har set på nettet men kan ikke helt finde ud af hvad det er for en
Saltvands / Zoa Junkie
-
- Rev haj
- Reactions:
- 10
- Postnummer: 4330 Hvalsø
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager
Re: Id på zoanthid
Det er næsten umuligt at navn give en zoa ud fra et foto men det ville hjælpe hvis du vidste hvor den kom fra alså Japan Fiji Australien USA eller noget og hvis du er glad for navnene så hold dig til at købe dem med et tilhørende navn for der er i 1000vis af folk der giver navne så det er næsten umuligt at "gætte" sig til det rigtige.
- Ejaas
- Dværg kejser
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 4000 Roskilde
- Saltvand siden?: 2012
Må sige at jeg tror du har ramt rigtigt Allan , sammenlignede billeder med zoaen i min tank og tror vi har et match , tak for det 

Saltvands / Zoa Junkie
- Allan M
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 3250 Gilleleje
- Saltvand siden?: 2011
Ejaas skrev:Må sige at jeg tror du har ramt rigtigt Allan , sammenlignede billeder med zoaen i min tank og tror vi har et match , tak for det

Men det er svært som Anden skriver.
Vil man være sikker - køb hos nogle troværdige med navn. Med mindre at de bare bliver solgt som Zoa spec. selvfølgelig.
Life is a beach and then you dive.
- Allan M
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Hvad mener du?Anden skrev:Hej allan vil du evt købe hans zoa's som blueberry field?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 10
- Postnummer: 4330 Hvalsø
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager
Du giver dem et navn og de bliver jo nok solgt vidre med det navn og så tænker jeg om du ville købe dem som blueberry field når de bliver solgt som blueberry field på et senere tidspunkt?
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Det er det vel uanset navn. De hedder jo ikke Zoanthus (Popnavn) men snarere Zoanthus sp. (popnavn)Allan M skrev:Ejaas skrev:Må sige at jeg tror du har ramt rigtigt Allan , sammenlignede billeder med zoaen i min tank og tror vi har et match , tak for det
Vil man være sikker - køb hos nogle troværdige med navn. Med mindre at de bare bliver solgt som Zoa spec. selvfølgelig.
- Allan M
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Rolig nu fætter.Anden skrev:Du giver dem et navn og de bliver jo nok solgt vidre med det navn og så tænker jeg om du ville købe dem som blueberry field når de bliver solgt som blueberry field på et senere tidspunkt?
Jeg svarer at jeg syntes det ligner Blueberry Fields. Hvad ejer gør er ude af mine hænder.
- Allan M
- Rev haj
- Reactions:
- 13
EnigCarsten skrev:Det er det vel uanset navn. De hedder jo ikke Zoanthus (Popnavn) men snarere Zoanthus sp. (popnavn)Allan M skrev:Ejaas skrev:Må sige at jeg tror du har ramt rigtigt Allan , sammenlignede billeder med zoaen i min tank og tror vi har et match , tak for det